-
Pojęcie wartości oczekiwanej a konkurencyjność obszarów recepcji turystycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 175 - 1812008CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Pojęcie wartości oczekiwanej a konkurencyjność obszarów recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 175 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła", title = "Pojęcie wartości oczekiwanej a konkurencyjność obszarów recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "175 - 181" }
-
Atracyjność turystyczna, bańka spekulacyjna i kryzys gospodarczy - próba analizy wzajemnych relacji na przykładzie Hiszpanii / Michał Żemła. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2012 / Tom 35 / s. 37 - 482012CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Atracyjność turystyczna, bańka spekulacyjna i kryzys gospodarczy - próba analizy wzajemnych relacji na przykładzie Hiszpanii / Michał Żemła., International Journal of Management and Economics, 2012 / Tom 35, s. 37 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła", title = "Atracyjność turystyczna, bańka spekulacyjna i kryzys gospodarczy - próba analizy wzajemnych relacji na przykładzie Hiszpanii / Michał Żemła.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2012 / Tom 35", pages = "37 - 48" }
-
Ocena transgranicznego ruchu turystycznego na pograniczu polsko-czeskim na przykładzie Euroregionu Śląsk Cieszyński Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 3 (35) / s. 327 - 3362016CZYSTY TEKST
Izabela Gąsior, Michał Żemła, Ocena transgranicznego ruchu turystycznego na pograniczu polsko-czeskim na przykładzie Euroregionu Śląsk Cieszyński, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 3 (35), s. 327 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Gąsior, Michał Żemła", title = "Ocena transgranicznego ruchu turystycznego na pograniczu polsko-czeskim na przykładzie Euroregionu Śląsk Cieszyński", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 3 (35)", pages = "327 - 336" }
-
Wpływ czynników lokalizacji na konkurencyjność ośrodka narciarskiego = The importance of location for the competitiveness of a winter sport destination Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2006 / Tom 16 / Numer 1 / s. 71 - 832006CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Anna Żemła, Wpływ czynników lokalizacji na konkurencyjność ośrodka narciarskiego = The importance of location for the competitiveness of a winter sport destination, Turyzm/Tourism, 2006 / Tom 16 / Numer 1, s. 71 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła, Anna Żemła", title = "Wpływ czynników lokalizacji na konkurencyjność ośrodka narciarskiego = The importance of location for the competitiveness of a winter sport destination", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2006 / Tom 16 / Numer 1", pages = "71 - 83" }
-
Możliwości i ograniczenia pełnienia roli przywódcy w kooperacyjnym kreowaniu potencjału turystycznego obszaru przez lokalne i regionalne organizacje turystyczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 93 - 1022010CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Możliwości i ograniczenia pełnienia roli przywódcy w kooperacyjnym kreowaniu potencjału turystycznego obszaru przez lokalne i regionalne organizacje turystyczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 93 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła", title = " Możliwości i ograniczenia pełnienia roli przywódcy w kooperacyjnym kreowaniu potencjału turystycznego obszaru przez lokalne i regionalne organizacje turystyczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "93 - 102" }
-
Marka produktu turystycznego regionu jako narzędzie w działalności marketingowej lokalnych interesariuszy. Przykłady zagraniczne a polska rzeczywistość / Michał Żemła. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2007 / Tom 21 / s. 171 - 1792007CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Marka produktu turystycznego regionu jako narzędzie w działalności marketingowej lokalnych interesariuszy. Przykłady zagraniczne a polska rzeczywistość / Michał Żemła., International Journal of Management and Economics, 2007 / Tom 21, s. 171 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła", title = "Marka produktu turystycznego regionu jako narzędzie w działalności marketingowej lokalnych interesariuszy. Przykłady zagraniczne a polska rzeczywistość / Michał Żemła.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2007 / Tom 21", pages = "171 - 179" }
-
Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 4 (28) / s. 203 - 2212014CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Piotr Zawadzki, Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 4 (28), s. 203 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła, Piotr Zawadzki", title = "Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 4 (28)", pages = "203 - 221" }
-
Autentyczność obiektywistyczna wybranych typów atrakcji w oczach turysty w kształtowaniu doświadczenia turystów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 1 (25) / s. 385 - 4042014CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Autentyczność obiektywistyczna wybranych typów atrakcji w oczach turysty w kształtowaniu doświadczenia turystów, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 1 (25), s. 385 - 404
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła", title = "Autentyczność obiektywistyczna wybranych typów atrakcji w oczach turysty w kształtowaniu doświadczenia turystów", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 1 (25)", pages = "385 - 404" }
-
Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 4 (28) / s. 203 - 2212014CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Piotr Zawadzki, Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 4 (28), s. 203 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła, Piotr Zawadzki", title = "Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 4 (28)", pages = "203 - 221" }
-
Ośrodki narciarskie w Polsce i w Europie : wybrane dylematy i drogi rozwoju = Ski resorts in Poland and Europe : selected issues and development options Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2004 / Tom 14 / Numer 1 / s. 49 - 632004CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Ośrodki narciarskie w Polsce i w Europie : wybrane dylematy i drogi rozwoju = Ski resorts in Poland and Europe : selected issues and development options, Turyzm/Tourism, 2004 / Tom 14 / Numer 1, s. 49 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła", title = "Ośrodki narciarskie w Polsce i w Europie : wybrane dylematy i drogi rozwoju = Ski resorts in Poland and Europe : selected issues and development options", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2004 / Tom 14 / Numer 1", pages = "49 - 63" }
-
Uwarunkowania rozwoju polskich ośrodków narciarskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 6 / s. 345 - 3592006CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Uwarunkowania rozwoju polskich ośrodków narciarskich, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 6, s. 345 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła", title = "Uwarunkowania rozwoju polskich ośrodków narciarskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 6", pages = "345 - 359" }
-
"Funkcja turystyczna miasta w procesie internacjonalizacji miasta", Piotr Zmyślony, Kraków 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2016 / Numer 2 / s. 157 - 1592016CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Piotr Zmyślony, "Funkcja turystyczna miasta w procesie internacjonalizacji miasta", Piotr Zmyślony, Kraków 2015 : [recenzja], Turystyka Kulturowa, 2016 / Numer 2, s. 157 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła, Piotr Zmyślony", title = ""Funkcja turystyczna miasta w procesie internacjonalizacji miasta", Piotr Zmyślony, Kraków 2015 : [recenzja]", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2016 / Numer 2", pages = "157 - 159" }
-
Effectiveness of reciprocal rule in tourism : evidence from a city tourist restaurant Opublikowano w: Service Management 2016 / Tom 17 / Numer 1 / s. 57 - 632016CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Effectiveness of reciprocal rule in tourism : evidence from a city tourist restaurant, Service Management, 2016 / Tom 17 / Numer 1, s. 57 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła", title = "Effectiveness of reciprocal rule in tourism : evidence from a city tourist restaurant", journal = "Service Management", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 1", pages = "57 - 63" }
-
Detecting visitors‟ satisfaction enhancers : a case of Polish winter sport destinations Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 1 (17) / s. 327 - 3422012CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Detecting visitors‟ satisfaction enhancers : a case of Polish winter sport destinations, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 1 (17), s. 327 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła", title = "Detecting visitors‟ satisfaction enhancers : a case of Polish winter sport destinations", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 1 (17)", pages = "327 - 342" }
-
Symptomy stronniczości turystów w ocenie atrakcyjności krajowej oferty turystycznej na przykładzie Polski i Czech Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 82 / s. 165 - 1782012CZYSTY TEKST
Michał Żemła, Adam R. Szromek, Symptomy stronniczości turystów w ocenie atrakcyjności krajowej oferty turystycznej na przykładzie Polski i Czech, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 82, s. 165 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Żemła, Adam R. Szromek", title = "Symptomy stronniczości turystów w ocenie atrakcyjności krajowej oferty turystycznej na przykładzie Polski i Czech", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 82", pages = "165 - 178" }