-
Koszty a efekty pozyskiwania i utrzymywania nabywców Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 235 - 2432004CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Koszty a efekty pozyskiwania i utrzymywania nabywców, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 235 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski", title = "Koszty a efekty pozyskiwania i utrzymywania nabywców", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "235 - 243" }
-
Marketing - nadzieje i mity Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 1995 / Numer 3 / s. 3 - 41995CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Marketing - nadzieje i mity, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 1995 / Numer 3, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski", title = "Marketing - nadzieje i mity", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "1995 / Numer 3", pages = "3 - 4" }
-
"Dobra gospodarka", red. S. Kwiatkowski, Warszawa 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2006 / Numer 4 / s. 31 - 342006CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Stefan Kwiatkowski, "Dobra gospodarka", red. S. Kwiatkowski, Warszawa 2006 : [recenzja], Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2006 / Numer 4, s. 31 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski, Stefan Kwiatkowski", title = ""Dobra gospodarka", red. S. Kwiatkowski, Warszawa 2006 : [recenzja]", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2006 / Numer 4", pages = "31 - 34" }
-
Finansowanie działań marketingowych w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle badań empirycznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 83 - 962007CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Adam Czrnecki, Finansowanie działań marketingowych w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle badań empirycznych, Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 83 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski, Adam Czrnecki", title = "Finansowanie działań marketingowych w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle badań empirycznych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "83 - 96" }
-
Review of the book Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2015 / Tom 23 / Numer 3 / s. 105 - 1092015CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Magdalena Stafańska, Renata Nestorowicz, Review of the book Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2015 / Tom 23 / Numer 3, s. 105 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski, Magdalena Stafańska, Renata Nestorowicz", title = "Review of the book Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2015 / Tom 23 / Numer 3", pages = "105 - 109" }
-
"Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", red. Lechosław Garbarski, Warszawa 2004 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2005 / Numer 2 / s. 38 - 402005CZYSTY TEKST
Wojciech Wrzosek, Lechosław Garbarski, "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", red. Lechosław Garbarski, Warszawa 2004 : [recenzja], Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 38 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Wrzosek, Lechosław Garbarski", title = ""Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", red. Lechosław Garbarski, Warszawa 2004 : [recenzja]", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "38 - 40" }
-
"Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty", Mariusz Trojanowski, Warszawa 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2009 / Tom 7 / Numer 4 / s. 277 - 2802009CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Mariusz Trojanowski, "Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty", Mariusz Trojanowski, Warszawa 2010 : [recenzja] , Problemy Zarządzania, 2009 / Tom 7 / Numer 4, s. 277 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski, Mariusz Trojanowski", title = ""Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty", Mariusz Trojanowski, Warszawa 2010 : [recenzja] ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2009 / Tom 7 / Numer 4", pages = "277 - 280" }
-
"Tworzywo skutecznych strategii. Na styku starych i nowych reguł", Krzysztof Obłój, Warszawa 2002 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2002 / Numer 6 / s. 49 - 502002CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Krzysztof Obłój, "Tworzywo skutecznych strategii. Na styku starych i nowych reguł", Krzysztof Obłój, Warszawa 2002 : [recenzja], Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2002 / Numer 6, s. 49 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski, Krzysztof Obłój", title = ""Tworzywo skutecznych strategii. Na styku starych i nowych reguł", Krzysztof Obłój, Warszawa 2002 : [recenzja]", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2002 / Numer 6", pages = "49 - 50" }