Magdalena Kalińska-Kula
10 articles in 6 journals
-
Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej Published in: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / p. 41 - 502016Plain Text
Magdalena Kalińska-Kula, Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "41 - 50" }
-
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym Published in: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / p. 42 - 562016Plain Text
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 42 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula", title = "Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "42 - 56" }
-
Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2005 / Tom 1 / Numer 1 / p. 46 - 542005Plain Text
Magdalena Kalińska-Kula, Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 46 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "46 - 54" }
-
"Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie biblioteki województwa łódzkiego", Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula, Łódź 2019 : [recenzja] Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum 2020 / Tom 30 / p. 85 - 892020Plain Text
Mariola Antczak, Małgorzata Bańkowska, Magdalena Kalińska-Kula, "Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie biblioteki województwa łódzkiego", Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula, Łódź 2019 : [recenzja] , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum, 2020 / Tom 30, s. 85 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Antczak, Małgorzata Bańkowska, Magdalena Kalińska-Kula", title = ""Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie biblioteki województwa łódzkiego", Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula, Łódź 2019 : [recenzja] ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum", issue = "2020 / Tom 30", pages = "85 - 89" }
-
Wykorzystanie badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy o kliencie Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2012 / Numer 276 / p. 91 - 1002012Plain Text
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Wykorzystanie badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy o kliencie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2012 / Numer 276, s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula", title = "Wykorzystanie badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy o kliencie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2012 / Numer 276", pages = "91 - 100" }
-
Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw Published in: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / p. 141 - 1532017Plain Text
Magdalena Kalińska-Kula, Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 141 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "141 - 153" }
-
Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / p. 195 - 2042015Plain Text
Magdalena Kalińska-Kula, Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 195 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "195 - 204" }
-
Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / p. 253 - 2582004Plain Text
Magdalena Kalińska-Kula, Kinga Stopczyńska, Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 253 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula, Kinga Stopczyńska", title = "Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "253 - 258" }
-
Badania satysfakcji klienta a badanie mystery shopping – relacje substytucyjne czy komplementarne? Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / p. 333 - 3422014Plain Text
Magdalena Kalińska-Kula, Badania satysfakcji klienta a badanie mystery shopping – relacje substytucyjne czy komplementarne?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 333 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Badania satysfakcji klienta a badanie mystery shopping – relacje substytucyjne czy komplementarne?", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "333 - 342" }
-
Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / p. 423 - 4342012Plain Text
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 423 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula", title = "Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "423 - 434" }