Rozalia Ligus
13 artykuły w 3 czasopismach
-
Zmieniająca się kultura edukacji a doświadczenie zmiany systemu przez wschodnioniemieckich nauczycieli akademickich Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 4 (40) / s. 39 - 532007CZYSTY TEKST
Rob Evans, Rozalia Ligus, Zmieniająca się kultura edukacji a doświadczenie zmiany systemu przez wschodnioniemieckich nauczycieli akademickich , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 4 (40), s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Rob Evans, Rozalia Ligus", title = "Zmieniająca się kultura edukacji a doświadczenie zmiany systemu przez wschodnioniemieckich nauczycieli akademickich ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 4 (40)", pages = "39 - 53" }
-
O specyfice uczenia się ludzi dorosłych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 1 (45) / s. 85 - 962009CZYSTY TEKST
Knud Illeris, Rozalia Ligus, O specyfice uczenia się ludzi dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Knud Illeris, Rozalia Ligus", title = "O specyfice uczenia się ludzi dorosłych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "85 - 96" }
-
"Adults Learning and the Challenges of Social and Cultural Diversity : Diverse Lives, Cultures, Learnings and Literacies". Międzynarodowa konferencja naukowa European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) Uniwersytet w Sewilli, Instytut Paulo Freire, Hiszpania, 20-23 września 2007 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 4 (40) / s. 95 - 992007CZYSTY TEKST
Rozalia Ligus, Adrianna Nizińska, "Adults Learning and the Challenges of Social and Cultural Diversity : Diverse Lives, Cultures, Learnings and Literacies". Międzynarodowa konferencja naukowa European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) Uniwersytet w Sewilli, Instytut Paulo Freire, Hiszpania, 20-23 września 2007 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 4 (40), s. 95 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Rozalia Ligus, Adrianna Nizińska", title = ""Adults Learning and the Challenges of Social and Cultural Diversity : Diverse Lives, Cultures, Learnings and Literacies". Międzynarodowa konferencja naukowa European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) Uniwersytet w Sewilli, Instytut Paulo Freire, Hiszpania, 20-23 września 2007 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 4 (40)", pages = "95 - 99" }
-
"We Are the Poles from Former Yugoslavia" : Transformation Processes Shifted in Time — The Biographical Perspective 2019 / Tom 15 / Numer 4 / s. 96 - 1112019CZYSTY TEKST
Rozalia Ligus, "We Are the Poles from Former Yugoslavia" : Transformation Processes Shifted in Time — The Biographical Perspective, None, 2019 / Tom 15 / Numer 4, s. 96 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Rozalia Ligus", title = ""We Are the Poles from Former Yugoslavia" : Transformation Processes Shifted in Time — The Biographical Perspective", journal = "None", issue = "2019 / Tom 15 / Numer 4", pages = "96 - 111" }
-
"Jesteśmy ludźmi o dwóch sercach. Pierwsze zostało w Bośni, a drugie bije dla Polski" : międzypokoleniowe konceptualizacje tożsamości w rodzinie dolnośląskiej - perspektywa biograficzna Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2021 / Tom 25 / s. 99 - 1252021CZYSTY TEKST
Rozalia Ligus, "Jesteśmy ludźmi o dwóch sercach. Pierwsze zostało w Bośni, a drugie bije dla Polski" : międzypokoleniowe konceptualizacje tożsamości w rodzinie dolnośląskiej - perspektywa biograficzna , Wychowanie w Rodzinie, 2021 / Tom 25, s. 99 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Rozalia Ligus", title = ""Jesteśmy ludźmi o dwóch sercach. Pierwsze zostało w Bośni, a drugie bije dla Polski" : międzypokoleniowe konceptualizacje tożsamości w rodzinie dolnośląskiej - perspektywa biograficzna ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2021 / Tom 25", pages = "99 - 125" }
-
Promowanie refleksyjnego i autonomicznego uczenia się w instytucjach kształcenia wyższego : doświadczenia badawcze z europejskiego projektu Socrates-Grundtvig Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 3 (31) / s. 101 - 1112005CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Rozalia Ligus, Promowanie refleksyjnego i autonomicznego uczenia się w instytucjach kształcenia wyższego : doświadczenia badawcze z europejskiego projektu Socrates-Grundtvig , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 101 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Rozalia Ligus", title = "Promowanie refleksyjnego i autonomicznego uczenia się w instytucjach kształcenia wyższego : doświadczenia badawcze z europejskiego projektu Socrates-Grundtvig ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "101 - 111" }
-
"School, family and community partnership in a world of differences and changes", ed. Stefano Castelli, Maria Mendel, Brite Ravn, Gdańsk 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 1 (25) / s. 127 - 1362004CZYSTY TEKST
Stefano Castelli, Rozalia Ligus, Maria Mendel, Brite Ravn, "School, family and community partnership in a world of differences and changes", ed. Stefano Castelli, Maria Mendel, Brite Ravn, Gdańsk 2003 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 1 (25), s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Stefano Castelli, Rozalia Ligus, Maria Mendel, Brite Ravn", title = ""School, family and community partnership in a world of differences and changes", ed. Stefano Castelli, Maria Mendel, Brite Ravn, Gdańsk 2003 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 1 (25)", pages = "127 - 136" }
-
"Between "Old" and "New" Worlds of Adult Learning". IV Międzynarodowa Konferencja ESREA, Wrocław, 16-19 września 2004 Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 4 (28) / s. 131 - 1342004CZYSTY TEKST
Rozalia Ligus, "Between "Old" and "New" Worlds of Adult Learning". IV Międzynarodowa Konferencja ESREA, Wrocław, 16-19 września 2004 , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 4 (28), s. 131 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Rozalia Ligus", title = ""Between "Old" and "New" Worlds of Adult Learning". IV Międzynarodowa Konferencja ESREA, Wrocław, 16-19 września 2004 ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 4 (28)", pages = "131 - 134" }
-
Research-Based Teacher Education and Professional Development : Achievements and Contributions of EDiTE Opublikowano w: Forum Oświatowe 2013 / Tom 25 / Numer 3(50) / s. 137 - 1492013CZYSTY TEKST
Rozalia Ligus, Research-Based Teacher Education and Professional Development : Achievements and Contributions of EDiTE, Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 137 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Rozalia Ligus", title = "Research-Based Teacher Education and Professional Development : Achievements and Contributions of EDiTE", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "137 - 149" }
-
"Narrative Inquiry. Experience and Story in Qualitative Research", D. Jean Clandinin, F. Michael Connelly, San Francisco 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 1 (21) / s. 215 - 2212003CZYSTY TEKST
D. Jean Clandinin, F. Michel Connelly, Rozalia Ligus, Beata Zamorska, "Narrative Inquiry. Experience and Story in Qualitative Research", D. Jean Clandinin, F. Michael Connelly, San Francisco 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 1 (21), s. 215 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " D. Jean Clandinin, F. Michel Connelly, Rozalia Ligus, Beata Zamorska", title = ""Narrative Inquiry. Experience and Story in Qualitative Research", D. Jean Clandinin, F. Michael Connelly, San Francisco 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 1 (21)", pages = "215 - 221" }
-
Codzienność przygraniczna : historie życia nauczycieli Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer Numer specjalny / s. 223 - 2422003CZYSTY TEKST
Rozalia Ligus, Codzienność przygraniczna : historie życia nauczycieli , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer Numer specjalny, s. 223 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Rozalia Ligus", title = "Codzienność przygraniczna : historie życia nauczycieli ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer Numer specjalny", pages = "223 - 242" }
-
Kongresy International Society for Cultural and Activity Research (ISCAR), Sewilla 2005; San Diego 2008; Rzym 2011 Opublikowano w: Forum Oświatowe 2012 / Tom 24 / Numer 1(46) / s. 319 - 3252012CZYSTY TEKST
Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Rozalia Ligus, Beata Zamorska, Kongresy International Society for Cultural and Activity Research (ISCAR), Sewilla 2005; San Diego 2008; Rzym 2011 , Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 319 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Rozalia Ligus, Beata Zamorska", title = "Kongresy International Society for Cultural and Activity Research (ISCAR), Sewilla 2005; San Diego 2008; Rzym 2011 ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "319 - 325" }
-
"Useful Theory : Making Critical Education Practical", red. R. Goldstein, New York 2007: [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2012 / Tom 24 / Numer 1(46) / s. 329 - 3402012CZYSTY TEKST
Rebecca A. Goldstein, Rozalia Ligus, "Useful Theory : Making Critical Education Practical", red. R. Goldstein, New York 2007: [recenzja] , Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 329 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Rebecca A. Goldstein, Rozalia Ligus", title = ""Useful Theory : Making Critical Education Practical", red. R. Goldstein, New York 2007: [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "329 - 340" }