Adrianna Nizińska
15 artykuły w 2 czasopismach
-
Uczenie się i uznanie : doświadczenia studentów i badaczy w projekcie RANLHE Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 1 (53) / s. 7 - 192011CZYSTY TEKST
Fergal Finnegan, Ted Fleming, Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Uczenie się i uznanie : doświadczenia studentów i badaczy w projekcie RANLHE , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Fergal Finnegan, Ted Fleming, Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska", title = "Uczenie się i uznanie : doświadczenia studentów i badaczy w projekcie RANLHE ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "7 - 19" }
-
Globalizacja, wiedza i uczenie się przez całe życie Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 2 (58) / s. 7 - 212012CZYSTY TEKST
Peter Jarvis, Adrianna Nizińska, Globalizacja, wiedza i uczenie się przez całe życie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 2 (58), s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Jarvis, Adrianna Nizińska", title = "Globalizacja, wiedza i uczenie się przez całe życie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 2 (58)", pages = "7 - 21" }
-
Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 4 (48) / s. 7 - 232009CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Nizińska, Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Nizińska", title = "Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "7 - 23" }
-
"Gender", klasa społeczna, biografia : teoria, badania, praktyka Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 2 (54) / s. 7 - 322011CZYSTY TEKST
Barbara Merrill, Adrianna Nizińska, "Gender", klasa społeczna, biografia : teoria, badania, praktyka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 7 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Merrill, Adrianna Nizińska", title = ""Gender", klasa społeczna, biografia : teoria, badania, praktyka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "7 - 32" }
-
Młodzi dorośli między światem szkoły a światem pracy : polityka - badania - rekomendacje Opublikowano w: Forum Oświatowe 2010 / Tom 22 / Numer 2(43) / s. 19 - 352010CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Młodzi dorośli między światem szkoły a światem pracy : polityka - badania - rekomendacje , Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 2(43), s. 19 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska", title = "Młodzi dorośli między światem szkoły a światem pracy : polityka - badania - rekomendacje ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 2(43)", pages = "19 - 35" }
-
Uczenie się bez nauczania? : potencjał i ograniczenia biograficznego uczenia się dorosłych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 2 (46) / s. 19 - 352009CZYSTY TEKST
Gert Biesta, Adrianna Nizińska, Michael Tedder, Uczenie się bez nauczania? : potencjał i ograniczenia biograficznego uczenia się dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 2 (46), s. 19 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Gert Biesta, Adrianna Nizińska, Michael Tedder", title = "Uczenie się bez nauczania? : potencjał i ograniczenia biograficznego uczenia się dorosłych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 2 (46)", pages = "19 - 35" }
-
Sustainability and University : Re-Orienting Higher Education, Re-Orienting Teaching Opublikowano w: Forum Oświatowe 2019 / Tom 31 / Numer 2(62) / s. 27 - 402019CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Sustainability and University : Re-Orienting Higher Education, Re-Orienting Teaching , Forum Oświatowe, 2019 / Tom 31 / Numer 2(62), s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska", title = "Sustainability and University : Re-Orienting Higher Education, Re-Orienting Teaching ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2019 / Tom 31 / Numer 2(62)", pages = "27 - 40" }
-
Habermas o społeczeństwie obywatelskim, świecie życia i systemie : odkrywanie społeczego wymiaru teorii transformatywnej Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 1 (45) / s. 29 - 462009CZYSTY TEKST
Ted Fleming, Adrianna Nizińska, Habermas o społeczeństwie obywatelskim, świecie życia i systemie : odkrywanie społeczego wymiaru teorii transformatywnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 29 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Ted Fleming, Adrianna Nizińska", title = "Habermas o społeczeństwie obywatelskim, świecie życia i systemie : odkrywanie społeczego wymiaru teorii transformatywnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "29 - 46" }
-
"Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2010 / Numer 4 (52) / s. 87 - 972010CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Nizińska, "Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Nizińska", title = ""Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "87 - 97" }
-
"Adults Learning and the Challenges of Social and Cultural Diversity : Diverse Lives, Cultures, Learnings and Literacies". Międzynarodowa konferencja naukowa European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) Uniwersytet w Sewilli, Instytut Paulo Freire, Hiszpania, 20-23 września 2007 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 4 (40) / s. 95 - 992007CZYSTY TEKST
Rozalia Ligus, Adrianna Nizińska, "Adults Learning and the Challenges of Social and Cultural Diversity : Diverse Lives, Cultures, Learnings and Literacies". Międzynarodowa konferencja naukowa European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) Uniwersytet w Sewilli, Instytut Paulo Freire, Hiszpania, 20-23 września 2007 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 4 (40), s. 95 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Rozalia Ligus, Adrianna Nizińska", title = ""Adults Learning and the Challenges of Social and Cultural Diversity : Diverse Lives, Cultures, Learnings and Literacies". Międzynarodowa konferencja naukowa European Society for Research on the Education of Adults (ESREA) Uniwersytet w Sewilli, Instytut Paulo Freire, Hiszpania, 20-23 września 2007 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 4 (40)", pages = "95 - 99" }
-
Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 4 (60) / s. 115 - 1262012CZYSTY TEKST
Adrianna Nizińska, Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 115 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Nizińska", title = "Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "115 - 126" }
-
Transformatywny potencjał uczenia się w sytuacjach kryzysowych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 3 (59) / s. 127 - 1352012CZYSTY TEKST
Peter Jarvis, Adrianna Nizińska, Transformatywny potencjał uczenia się w sytuacjach kryzysowych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Jarvis, Adrianna Nizińska", title = "Transformatywny potencjał uczenia się w sytuacjach kryzysowych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "127 - 135" }
-
"Learning Participation and Democracy in Late Modernity Work Life". Międzynarodowe seminarium ESREA network "Working life and learning", Barnsley, Wielka Brytania, 12-14 listopada 2004 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 1 (29) / s. 135 - 1392005CZYSTY TEKST
Adrianna Nizińska, "Learning Participation and Democracy in Late Modernity Work Life". Międzynarodowe seminarium ESREA network "Working life and learning", Barnsley, Wielka Brytania, 12-14 listopada 2004 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 135 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Nizińska", title = ""Learning Participation and Democracy in Late Modernity Work Life". Międzynarodowe seminarium ESREA network "Working life and learning", Barnsley, Wielka Brytania, 12-14 listopada 2004 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "135 - 139" }
-
"Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 4 (60) / s. 153 - 1572012CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Hanna Solarczyk-Szwec, "Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 153 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Hanna Solarczyk-Szwec", title = ""Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "153 - 157" }
-
Edukacyjny potencjał narracji w konstruowaniu kariery : dwugłos badawczy Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer Specjalny / s. 205 - 2172018CZYSTY TEKST
Joanna Minta, Adrianna Nizińska, Edukacyjny potencjał narracji w konstruowaniu kariery : dwugłos badawczy, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 205 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Minta, Adrianna Nizińska", title = "Edukacyjny potencjał narracji w konstruowaniu kariery : dwugłos badawczy", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "205 - 217" }