-
"Archaeology is a brand! The meaning of archaeology in contemporary popular culture", Cornelius Holtorf, Oxford 2007 : [recenzja] / Dariusz Błaszczyk. Opublikowano w: Przegląd Archeologiczny 2007 / Tom 55 / s. 171 - 1772007CZYSTY TEKST
Dariusz Błaszczyk, Cornelius Holtorf, "Archaeology is a brand! The meaning of archaeology in contemporary popular culture", Cornelius Holtorf, Oxford 2007 : [recenzja] / Dariusz Błaszczyk., Przegląd Archeologiczny, 2007 / Tom 55, s. 171 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Błaszczyk, Cornelius Holtorf", title = ""Archaeology is a brand! The meaning of archaeology in contemporary popular culture", Cornelius Holtorf, Oxford 2007 : [recenzja] / Dariusz Błaszczyk.", journal = "Przegląd Archeologiczny", issue = "2007 / Tom 55", pages = "171 - 177" }
-
Nauka płynąca z Las Vegas - archeologia w "gospodarce doświadczeń" / Cornelius Holtorf ; tł. Dariusz Błaszczyk, Dawid Kobiałka. Opublikowano w: Archeologia Żywa 2012 / Tom 17 / Numer 1 (59) / s. 39 - 432012CZYSTY TEKST
Cornelius Holtorf, Dariusz Błaszczyk, Dawid Kobiałka, Nauka płynąca z Las Vegas - archeologia w "gospodarce doświadczeń" / Cornelius Holtorf ; tł. Dariusz Błaszczyk, Dawid Kobiałka., Archeologia Żywa, 2012 / Tom 17 / Numer 1 (59), s. 39 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Cornelius Holtorf, Dariusz Błaszczyk, Dawid Kobiałka", title = "Nauka płynąca z Las Vegas - archeologia w "gospodarce doświadczeń" / Cornelius Holtorf ; tł. Dariusz Błaszczyk, Dawid Kobiałka.", journal = "Archeologia Żywa", issue = "2012 / Tom 17 / Numer 1 (59)", pages = "39 - 43" }