Izabela Michalska-Dudek
22 artykuły w 6 czasopismach
-
The implementation of loyalty forecast model in identifying key clients of an enterprise Opublikowano w: Service Management 2013 / Tom 11 / s. 35 - 512013CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, The implementation of loyalty forecast model in identifying key clients of an enterprise, Service Management, 2013 / Tom 11, s. 35 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "The implementation of loyalty forecast model in identifying key clients of an enterprise", journal = "Service Management", issue = "2013 / Tom 11", pages = "35 - 51" }
-
Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 55 - 662010CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "55 - 66" }
-
Wirtualizacja i prosumpcja : innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 55 - 682016CZYSTY TEKST
Daria E. Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Wirtualizacja i prosumpcja : innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Daria E. Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Wirtualizacja i prosumpcja : innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "55 - 68" }
-
Miejsce nowoczesnych kanałów sprzedaży w projektowaniu strategii dystrybucji biur podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 3 (19) / s. 63 - 732012CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka, Miejsce nowoczesnych kanałów sprzedaży w projektowaniu strategii dystrybucji biur podróży, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 3 (19), s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka", title = "Miejsce nowoczesnych kanałów sprzedaży w projektowaniu strategii dystrybucji biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 3 (19)", pages = "63 - 73" }
-
Bariery wprowadzania innowacji w obiektach noclegowych turystyki na obszarach wiejskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 2 (18) / s. 63 - 742012CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka, Bariery wprowadzania innowacji w obiektach noclegowych turystyki na obszarach wiejskich, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 2 (18), s. 63 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka", title = "Bariery wprowadzania innowacji w obiektach noclegowych turystyki na obszarach wiejskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 2 (18)", pages = "63 - 74" }
-
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 85 - 932016CZYSTY TEKST
Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "85 - 93" }
-
In search for customer loyalty model of tourist services Opublikowano w: Service Management 2015 / Tom 16 / Numer 2 / s. 85 - 952015CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, In search for customer loyalty model of tourist services, Service Management, 2015 / Tom 16 / Numer 2, s. 85 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "In search for customer loyalty model of tourist services", journal = "Service Management", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 2", pages = "85 - 95" }
-
Amadeus Privilege oraz firmowe bony turystyczne odpoczne.pl jako przykłady programów lojalnościowych na rynku business to business w turystyce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2010 / Numer 16 / s. 85 - 962010CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Amadeus Privilege oraz firmowe bony turystyczne odpoczne.pl jako przykłady programów lojalnościowych na rynku business to business w turystyce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2010 / Numer 16, s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Amadeus Privilege oraz firmowe bony turystyczne odpoczne.pl jako przykłady programów lojalnościowych na rynku business to business w turystyce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2010 / Numer 16", pages = "85 - 96" }
-
Integrated CRM class systems in practical functioning of travel offices in Poland Opublikowano w: Service Management 2009 / Tom 4 / s. 101 - 1122009CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Izabela Rapacz, Integrated CRM class systems in practical functioning of travel offices in Poland, Service Management, 2009 / Tom 4, s. 101 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Izabela Rapacz", title = "Integrated CRM class systems in practical functioning of travel offices in Poland", journal = "Service Management", issue = "2009 / Tom 4", pages = "101 - 112" }
-
"Kształtowanie lojalności klientów biur podróży", Izabela Michalska-Dudek, Wrocław 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2019 / Numer 2 / s. 141 - 1442019CZYSTY TEKST
Piotr Kociszewski, Izabela Michalska-Dudek, "Kształtowanie lojalności klientów biur podróży", Izabela Michalska-Dudek, Wrocław 2017 : [recenzja] , Turystyka Kulturowa, 2019 / Numer 2, s. 141 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kociszewski, Izabela Michalska-Dudek", title = ""Kształtowanie lojalności klientów biur podróży", Izabela Michalska-Dudek, Wrocław 2017 : [recenzja] ", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2019 / Numer 2", pages = "141 - 144" }
-
Badanie lojalności klientów biur podróży Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 141 - 1522015CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Badanie lojalności klientów biur podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 141 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Badanie lojalności klientów biur podróży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "141 - 152" }
-
Wykorzystanie stron internetowych w działaniach promocyjnych zakładów hotelarskich na Dolnym Śląsku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2009 / Numer 11 / s. 153 - 1612009CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Wykorzystanie stron internetowych w działaniach promocyjnych zakładów hotelarskich na Dolnym Śląsku, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009 / Numer 11, s. 153 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Wykorzystanie stron internetowych w działaniach promocyjnych zakładów hotelarskich na Dolnym Śląsku", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2009 / Numer 11", pages = "153 - 161" }
-
Online travel agencies versus travel metasearch engines Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 1 (17) / s. 171 - 1822012CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka, Online travel agencies versus travel metasearch engines, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 1 (17), s. 171 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka", title = "Online travel agencies versus travel metasearch engines", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 1 (17)", pages = "171 - 182" }
-
Możliwości wykorzystania programów lojalnościowych w działalności biur podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 189 - 1932006CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Możliwości wykorzystania programów lojalnościowych w działalności biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 189 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Możliwości wykorzystania programów lojalnościowych w działalności biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "189 - 193" }
-
Internet advertisement of travel agencies offers Opublikowano w: Service Management 2010 / Tom 5 / s. 237 - 2482010CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Internet advertisement of travel agencies offers, Service Management, 2010 / Tom 5, s. 237 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Internet advertisement of travel agencies offers", journal = "Service Management", issue = "2010 / Tom 5", pages = "237 - 248" }
-
Oddziaływanie samorządu lokalnego na rozwój turystyki w gminie miejsko-wiejskiej Wleń Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 85 / s. 243 - 2542012CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka, Oddziaływanie samorządu lokalnego na rozwój turystyki w gminie miejsko-wiejskiej Wleń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 85, s. 243 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka", title = "Oddziaływanie samorządu lokalnego na rozwój turystyki w gminie miejsko-wiejskiej Wleń", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 85", pages = "243 - 254" }
-
Znaczenie komputerowych baz danych w marketingu relacji na przykładzie biur podróży w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2009 / Numer 12 / s. 261 - 2732009CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Znaczenie komputerowych baz danych w marketingu relacji na przykładzie biur podróży w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009 / Numer 12, s. 261 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Znaczenie komputerowych baz danych w marketingu relacji na przykładzie biur podróży w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2009 / Numer 12", pages = "261 - 273" }
-
Komunikacja biur podróży z klientami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 7 / s. 269 - 2752006CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Komunikacja biur podróży z klientami, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 269 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Komunikacja biur podróży z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "269 - 275" }
-
Wykorzystanie programów lojalnościowych na rynku biur podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 272 - 2792009CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Wykorzystanie programów lojalnościowych na rynku biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 272 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Wykorzystanie programów lojalnościowych na rynku biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "272 - 279" }
-
Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróży Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 425 - 4332012CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 425 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "425 - 433" }
-
"Turystyka smoleńska" przykładem produktu tanatoturystycznego biur podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 84 / s. 471 - 4832012CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka, "Turystyka smoleńska" przykładem produktu tanatoturystycznego biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 84, s. 471 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka", title = ""Turystyka smoleńska" przykładem produktu tanatoturystycznego biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 84", pages = "471 - 483" }
-
Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 589 - 5952009CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 589 - 595
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "589 - 595" }