Jarosław Linka
9 artykuły w 5 czasopismach
-
Success Factors of Small and Medium-Sized International Enterprises in the Chinese Market from the Perspective of Polish Direct Investment : Cultural Approach Opublikowano w: Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe 2011 / Tom 14 / Numer 1 / s. 19 - 402011CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka, Success Factors of Small and Medium-Sized International Enterprises in the Chinese Market from the Perspective of Polish Direct Investment : Cultural Approach, Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe, 2011 / Tom 14 / Numer 1, s. 19 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka", title = "Success Factors of Small and Medium-Sized International Enterprises in the Chinese Market from the Perspective of Polish Direct Investment : Cultural Approach", journal = "Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe", issue = "2011 / Tom 14 / Numer 1", pages = "19 - 40" }
-
The cross-culture challenges in marketing relationship creation : understanding Chinese guanxi, renqing, lian, mianzi, xinyong, and xinren from the direct experiences of Polish managers (beyond hofstede's approach) Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2013 / Numer 5 / s. 30 - 632013CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, The cross-culture challenges in marketing relationship creation : understanding Chinese guanxi, renqing, lian, mianzi, xinyong, and xinren from the direct experiences of Polish managers (beyond hofstede's approach), Kultura i Edukacja, 2013 / Numer 5, s. 30 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "The cross-culture challenges in marketing relationship creation : understanding Chinese guanxi, renqing, lian, mianzi, xinyong, and xinren from the direct experiences of Polish managers (beyond hofstede's approach)", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2013 / Numer 5", pages = "30 - 63" }
-
Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 54 - 632009CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka, Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 54 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka", title = "Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "54 - 63" }
-
Etyczne dylematy działań marketingowych w chińskim otoczeniu rynkowym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 59 - 732012CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Etyczne dylematy działań marketingowych w chińskim otoczeniu rynkowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 59 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Etyczne dylematy działań marketingowych w chińskim otoczeniu rynkowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "59 - 73" }
-
Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym – aspekty translacyjne i kulturowe Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 79 - 932013CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym – aspekty translacyjne i kulturowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 79 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym – aspekty translacyjne i kulturowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "79 - 93" }
-
Idea współzarządzania - szansa czy ograniczenie uczestnictwa politycznego kobiet na wsi Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica 2019 / Numer 68 / s. 81 - 912019CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Małgorzata Marks-Krzyszkowska, Idea współzarządzania - szansa czy ograniczenie uczestnictwa politycznego kobiet na wsi , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica, 2019 / Numer 68, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka, Małgorzata Marks-Krzyszkowska", title = "Idea współzarządzania - szansa czy ograniczenie uczestnictwa politycznego kobiet na wsi ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica", issue = "2019 / Numer 68", pages = "81 - 91" }
-
Wpływ kultury chińskiej na kształtowanie relacji marketingowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 99 - 1112010CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Wpływ kultury chińskiej na kształtowanie relacji marketingowych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Wpływ kultury chińskiej na kształtowanie relacji marketingowych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "99 - 111" }
-
Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 341 - 3522010CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 341 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "341 - 352" }
-
Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 693 - 7072011CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 693 - 707
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "693 - 707" }