Krystyna Iwińska-Knop
16 artykuły w 4 czasopismach
- 
        Success Factors of Small and Medium-Sized International Enterprises in the Chinese Market from the Perspective of Polish Direct Investment : Cultural Approach Opublikowano w: Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe 2011 / Tom 14 / Numer 1 / s. 19 - 402011CZYSTY TEKSTKrystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka, Success Factors of Small and Medium-Sized International Enterprises in the Chinese Market from the Perspective of Polish Direct Investment : Cultural Approach, Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe, 2011 / Tom 14 / Numer 1, s. 19 - 40 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka", title = "Success Factors of Small and Medium-Sized International Enterprises in the Chinese Market from the Perspective of Polish Direct Investment : Cultural Approach", journal = "Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe", issue = "2011 / Tom 14 / Numer 1", pages = "19 - 40" } 
- 
        Internet jako narzędzie doskonalenia jakości procesu negocjacyjnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 24 - 332012CZYSTY TEKSTElżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Internet jako narzędzie doskonalenia jakości procesu negocjacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 24 - 33 BIBTEX@Article{ authors = "Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Internet jako narzędzie doskonalenia jakości procesu negocjacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "24 - 33" } 
- 
        Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 54 - 632009CZYSTY TEKSTKrystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka, Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 54 - 63 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka", title = "Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "54 - 63" } 
- 
        Warunki implementacji partnerskich relacji w kanałach rynku : (na przykładzie zarządzania kategoriami) Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 55 - 602004CZYSTY TEKSTKrystyna Iwińska-Knop, Warunki implementacji partnerskich relacji w kanałach rynku : (na przykładzie zarządzania kategoriami), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 55 - 60 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Iwińska-Knop", title = "Warunki implementacji partnerskich relacji w kanałach rynku : (na przykładzie zarządzania kategoriami)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "55 - 60" } 
- 
        Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 57 - 662010CZYSTY TEKSTElżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 57 - 66 BIBTEX@Article{ authors = "Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "57 - 66" } 
- 
        Product innovations propensity at the company level in centrally planned economies : (case study of Poland) Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1988 / Numer 85 / s. 59 - 681988CZYSTY TEKSTKrystyna Iwińska-Knop, Product innovations propensity at the company level in centrally planned economies : (case study of Poland), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1988 / Numer 85, s. 59 - 68 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Iwińska-Knop", title = "Product innovations propensity at the company level in centrally planned economies : (case study of Poland)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1988 / Numer 85", pages = "59 - 68" } 
- 
        Partnerskie relacje w kanałach rynku Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / s. 75 - 862003CZYSTY TEKSTKrystyna Iwińska-Knop, Partnerskie relacje w kanałach rynku, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 75 - 86 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Iwińska-Knop", title = "Partnerskie relacje w kanałach rynku", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "75 - 86" } 
- 
        Logistyczna obsługa kilenta jako determinanta zakupów w handlu elektronicznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 133 - 1422015CZYSTY TEKSTKrystyna Iwińska-Knop, Logistyczna obsługa kilenta jako determinanta zakupów w handlu elektronicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 133 - 142 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Iwińska-Knop", title = "Logistyczna obsługa kilenta jako determinanta zakupów w handlu elektronicznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "133 - 142" } 
- 
        Wykorzystanie segmentacji klientów w tworzeniu relacji partnerskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 163 - 1662006CZYSTY TEKSTKrystyna Iwińska-Knop, Wykorzystanie segmentacji klientów w tworzeniu relacji partnerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 163 - 166 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Iwińska-Knop", title = "Wykorzystanie segmentacji klientów w tworzeniu relacji partnerskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "163 - 166" } 
- 
        Marketing wewnętrzny w budowaniu kapitału ludzkiego w nowej gospodarce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 181 - 1912013CZYSTY TEKSTElżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Marketing wewnętrzny w budowaniu kapitału ludzkiego w nowej gospodarce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 181 - 191 BIBTEX@Article{ authors = "Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Marketing wewnętrzny w budowaniu kapitału ludzkiego w nowej gospodarce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "181 - 191" } 
- 
        M-learning jako innowacyjna forma nauczania w szkolnictwie wyższym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 113 / s. 207 - 2152014CZYSTY TEKSTKrystyna Iwińska-Knop, M-learning jako innowacyjna forma nauczania w szkolnictwie wyższym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 113, s. 207 - 215 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Iwińska-Knop", title = "M-learning jako innowacyjna forma nauczania w szkolnictwie wyższym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 113", pages = "207 - 215" } 
- 
        Consumption and trade in centrally-planned and market-oriented economies : (Polish and German experience) Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1990 / Numer 105 / s. 227 - 2481990CZYSTY TEKSTJerzy Dietl, Krystyna Iwińska-Knop, Consumption and trade in centrally-planned and market-oriented economies : (Polish and German experience), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1990 / Numer 105, s. 227 - 248 BIBTEX@Article{ authors = "Jerzy Dietl, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Consumption and trade in centrally-planned and market-oriented economies : (Polish and German experience)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1990 / Numer 105", pages = "227 - 248" } 
- 
        Conditions of utilization of distribution channels in the company strategy : (case study of the clothing market) Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1982 / Numer 17 / s. 299 - 3081982CZYSTY TEKSTKrystyna Iwińska-Knop, Conditions of utilization of distribution channels in the company strategy : (case study of the clothing market), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1982 / Numer 17, s. 299 - 308 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Iwińska-Knop", title = "Conditions of utilization of distribution channels in the company strategy : (case study of the clothing market)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1982 / Numer 17", pages = "299 - 308" } 
- 
        Programy lojalnościowe w opinii klientów : (w świetle badań empirycznych) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 379 - 3872008CZYSTY TEKSTJadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Programy lojalnościowe w opinii klientów : (w świetle badań empirycznych), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 379 - 387 BIBTEX@Article{ authors = "Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Programy lojalnościowe w opinii klientów : (w świetle badań empirycznych)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "379 - 387" } 
- 
        Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 383 - 3922016CZYSTY TEKSTE. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 383 - 392 BIBTEX@Article{ authors = "E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "383 - 392" } 
- 
        Marketing wewnętrzny : mity i rzeczywistość Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 513 - 5242011CZYSTY TEKSTElżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Marketing wewnętrzny : mity i rzeczywistość, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 513 - 524 BIBTEX@Article{ authors = "Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Marketing wewnętrzny : mity i rzeczywistość", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "513 - 524" }