Krzysztof Siekan
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 241 - 2522010CZYSTY TEKST
Krzysztof Siekan, Leonid Worobjow, Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 241 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Siekan, Leonid Worobjow", title = "Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "241 - 252" }