Leonid Worobjow
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Marka kraju a marka produktu : wybrane zagadnienia Opublikowano w: Europa Regionum 2013 / Tom 17 / s. 25 - 372013CZYSTY TEKST
Karolina Ertmańska, Leonid Worobjow, Marka kraju a marka produktu : wybrane zagadnienia, Europa Regionum, 2013 / Tom 17, s. 25 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Ertmańska, Leonid Worobjow", title = "Marka kraju a marka produktu : wybrane zagadnienia", journal = "Europa Regionum", issue = "2013 / Tom 17", pages = "25 - 37" }
-
Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 135 - 1432010CZYSTY TEKST
Leonid Worobjow, Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 135 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Leonid Worobjow", title = "Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "135 - 143" }
-
Długoterminowa strategia zarządzania marką "Szczecin Floating Garden 2050" Opublikowano w: Europa Regionum 2015 / Tom 23 / s. 137 - 1482015CZYSTY TEKST
Ilona Kordek, Leonid Worobjow, Długoterminowa strategia zarządzania marką "Szczecin Floating Garden 2050", Europa Regionum, 2015 / Tom 23, s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Kordek, Leonid Worobjow", title = "Długoterminowa strategia zarządzania marką "Szczecin Floating Garden 2050"", journal = "Europa Regionum", issue = "2015 / Tom 23", pages = "137 - 148" }
-
Rozważania nad komunikacją marketingową w marketingu zewnętrznym i wewnętrznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 205 - 2092009CZYSTY TEKST
Leonid Worobjow, Rozważania nad komunikacją marketingową w marketingu zewnętrznym i wewnętrznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 205 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Leonid Worobjow", title = "Rozważania nad komunikacją marketingową w marketingu zewnętrznym i wewnętrznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "205 - 209" }
-
Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 241 - 2522010CZYSTY TEKST
Krzysztof Siekan, Leonid Worobjow, Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 241 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Siekan, Leonid Worobjow", title = "Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "241 - 252" }
-
Ocena skłonności personelu do działalności innowacyjnej Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 8 / s. 495 - 5042008CZYSTY TEKST
Leonid Worobjow, Ocena skłonności personelu do działalności innowacyjnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 8, s. 495 - 504
BIBTEX@Article{ authors = " Leonid Worobjow", title = "Ocena skłonności personelu do działalności innowacyjnej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 8", pages = "495 - 504" }