Andrzej Bajdak
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002–2008 Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 45 - 572010CZYSTY TEKST
Andrzej Bajdak, Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002–2008, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 45 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bajdak", title = "Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002–2008", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "45 - 57" }
-
Digital Signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 287 - 2962011CZYSTY TEKST
Andrzej Bajdak, Digital Signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 287 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bajdak", title = "Digital Signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "287 - 296" }
-
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 455 - 4622004CZYSTY TEKST
Andrzej Bajdak, Kornelia Karcz, Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bajdak, Kornelia Karcz", title = "Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "455 - 462" }