Kornelia Karcz
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2006 / Tom 19 / s. 89 - 1022006CZYSTY TEKST
Kornelia Karcz, Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych , International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Kornelia Karcz", title = "Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "89 - 102" }
-
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 455 - 4622004CZYSTY TEKST
Andrzej Bajdak, Kornelia Karcz, Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bajdak, Kornelia Karcz", title = "Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "455 - 462" }