Irena Ozimek
4 articles in 4 journals
-
Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim Published in: Problemy Zarządzania 2010 / Tom 8 / Numer 3 / p. 89 - 1072010Plain Text
Hanna Górska-Warsewicz, Irena Ozimek, Monika Świątkowska, Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim, Problemy Zarządzania, 2010 / Tom 8 / Numer 3, s. 89 - 107
BIBTEX@Article{ authors = "Hanna Górska-Warsewicz, Irena Ozimek, Monika Świątkowska", title = "Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 3", pages = "89 - 107" }
-
Reklama żywności a praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / p. 113 - 1242010Plain Text
Irena Ozimek, Reklama żywności a praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 113 - 124
BIBTEX@Article{ authors = "Irena Ozimek", title = "Reklama żywności a praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "113 - 124" }
-
Polityka wsparcia rozwoju turystyki w Polsce na poziomie regionalnym i lokalnym w latach 2007-2013 na przykładzie wybranych programów operacyjnych Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 97 / p. 127 - 1412012Plain Text
Agnieszka Bobola, Irena Ozimek, Julita Szlachciuk, Polityka wsparcia rozwoju turystyki w Polsce na poziomie regionalnym i lokalnym w latach 2007-2013 na przykładzie wybranych programów operacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 97, s. 127 - 141
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Bobola, Irena Ozimek, Julita Szlachciuk", title = "Polityka wsparcia rozwoju turystyki w Polsce na poziomie regionalnym i lokalnym w latach 2007-2013 na przykładzie wybranych programów operacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 97", pages = "127 - 141" }
-
Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności Published in: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / p. 219 - 2272016Plain Text
Irena Ozimek, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 219 - 227
BIBTEX@Article{ authors = "Irena Ozimek, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk", title = "Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "219 - 227" }