Hanna Górska-Warsewicz
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 49 - 562008CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska, Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 49 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska", title = "Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "49 - 56" }
-
Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2010 / Tom 8 / Numer 3 / s. 89 - 1072010CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Irena Ozimek, Monika Świątkowska, Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim, Problemy Zarządzania, 2010 / Tom 8 / Numer 3, s. 89 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz, Irena Ozimek, Monika Świątkowska", title = "Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 3", pages = "89 - 107" }
-
Franchising i leasing jako alternatywne źródła finansowania i rozwoju międzynarodowych systemów hotelowych w kontekście ekspansji regionalnej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2) / s. 115 - 1322015CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Olena Kulykovets, Teresa Mikulska, Franchising i leasing jako alternatywne źródła finansowania i rozwoju międzynarodowych systemów hotelowych w kontekście ekspansji regionalnej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (2), s. 115 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz, Olena Kulykovets, Teresa Mikulska", title = "Franchising i leasing jako alternatywne źródła finansowania i rozwoju międzynarodowych systemów hotelowych w kontekście ekspansji regionalnej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (2)", pages = "115 - 132" }
-
Marketing tradycyjny, relacji i doświadczeń marek usługowych i produktowych - komunikacja z konsumentem na portalu Facebook Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2) / s. 125 - 1372016CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Dagmara Stangierska, Marketing tradycyjny, relacji i doświadczeń marek usługowych i produktowych - komunikacja z konsumentem na portalu Facebook , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2), s. 125 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz, Dagmara Stangierska", title = "Marketing tradycyjny, relacji i doświadczeń marek usługowych i produktowych - komunikacja z konsumentem na portalu Facebook ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (2)", pages = "125 - 137" }
-
Specyfika więzi międzyorganizacyjnych w branży turystycznej na przykładzie systemu hotelowego i touroperatora : studium przypadku Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2015 / Tom 13 / Numer 1 (1) / s. 133 - 1462015CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Agnieszka Maciąg, Specyfika więzi międzyorganizacyjnych w branży turystycznej na przykładzie systemu hotelowego i touroperatora : studium przypadku, Problemy Zarządzania, 2015 / Tom 13 / Numer 1 (1), s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz, Agnieszka Maciąg", title = "Specyfika więzi międzyorganizacyjnych w branży turystycznej na przykładzie systemu hotelowego i touroperatora : studium przypadku", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2015 / Tom 13 / Numer 1 (1)", pages = "133 - 146" }
-
Zachowania konsumentów wobec marek w sytuacjach kryzysowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2013 / Tom 11 / Numer 1 (1) / s. 143 - 1562013CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Zachowania konsumentów wobec marek w sytuacjach kryzysowych , Problemy Zarządzania, 2013 / Tom 11 / Numer 1 (1), s. 143 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz", title = "Zachowania konsumentów wobec marek w sytuacjach kryzysowych ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2013 / Tom 11 / Numer 1 (1)", pages = "143 - 156" }
-
Zarządzanie marką korporacyjną przedsiębiorstw hotelarskich Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (3) / s. 147 - 1602014CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Zarządzanie marką korporacyjną przedsiębiorstw hotelarskich , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (3), s. 147 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz", title = "Zarządzanie marką korporacyjną przedsiębiorstw hotelarskich ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (3)", pages = "147 - 160" }
-
Rozszerzenie marki produktu żywnościowego w aspekcie zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 148 - 1552009CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Rozszerzenie marki produktu żywnościowego w aspekcie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 148 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz", title = "Rozszerzenie marki produktu żywnościowego w aspekcie zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "148 - 155" }
-
Usługi komercyjne placówek lecznictwa uzdrowiskowego w Polsce w świetle badań empirycznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2015 / Tom 13 / Numer 2 (2) / s. 231 - 2462015CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Anna Kudlińska-Chylak, Olena Kulykovets, Usługi komercyjne placówek lecznictwa uzdrowiskowego w Polsce w świetle badań empirycznych, Problemy Zarządzania, 2015 / Tom 13 / Numer 2 (2), s. 231 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz, Anna Kudlińska-Chylak, Olena Kulykovets", title = "Usługi komercyjne placówek lecznictwa uzdrowiskowego w Polsce w świetle badań empirycznych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2015 / Tom 13 / Numer 2 (2)", pages = "231 - 246" }
-
Tematyczne parki rozrywki w Europie i Polsce w percepcji turystów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 2 (34) / s. 285 - 2952016CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Olena Kulykovets, Zuzanna Tchorek, Tematyczne parki rozrywki w Europie i Polsce w percepcji turystów, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 2 (34), s. 285 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz, Olena Kulykovets, Zuzanna Tchorek", title = "Tematyczne parki rozrywki w Europie i Polsce w percepcji turystów", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 2 (34)", pages = "285 - 295" }