Dariusz Kuczyński
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Does anything else matter but price? Tenders evaluation criteria in public contracts for business travel and tourism services Opublikowano w: Service Management 2010 / Tom 6 / s. 105 - 1142010CZYSTY TEKST
Dariusz Kuczyński, Does anything else matter but price? Tenders evaluation criteria in public contracts for business travel and tourism services, Service Management, 2010 / Tom 6, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kuczyński", title = "Does anything else matter but price? Tenders evaluation criteria in public contracts for business travel and tourism services", journal = "Service Management", issue = "2010 / Tom 6", pages = "105 - 114" }
-
Analiza wybranych czynników kształtujących poziom efektywności organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2015 / Numer 2 (30) / s. 199 - 2152015CZYSTY TEKST
Dariusz Kuczyński, Barbara Marciszewska, Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski, Analiza wybranych czynników kształtujących poziom efektywności organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 / Numer 2 (30), s. 199 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kuczyński, Barbara Marciszewska, Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski", title = "Analiza wybranych czynników kształtujących poziom efektywności organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2015 / Numer 2 (30)", pages = "199 - 215" }
-
Customer - friendly public services : the good practice example of The District Labour Office in Gdańsk Opublikowano w: Service Management 2012 / Tom 8 / s. 263 - 2702012CZYSTY TEKST
Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz, Customer - friendly public services : the good practice example of The District Labour Office in Gdańsk, Service Management, 2012 / Tom 8, s. 263 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz", title = "Customer - friendly public services : the good practice example of The District Labour Office in Gdańsk", journal = "Service Management", issue = "2012 / Tom 8", pages = "263 - 270" }
-
Analiza kwantytatywna zmienności struktury popytu turystycznego na podstawie statystyk odwiedzających Muzeum Zamkowe w Malborku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 83 / s. 265 - 2772012CZYSTY TEKST
Marlena Formella, Dariusz Kuczyński, Zbigniew Ossowski, Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski, Analiza kwantytatywna zmienności struktury popytu turystycznego na podstawie statystyk odwiedzających Muzeum Zamkowe w Malborku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 83, s. 265 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Formella, Dariusz Kuczyński, Zbigniew Ossowski, Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski", title = "Analiza kwantytatywna zmienności struktury popytu turystycznego na podstawie statystyk odwiedzających Muzeum Zamkowe w Malborku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 83", pages = "265 - 277" }
-
Obszary społecznej odpowiedzialności w komunikacji marketingowej klubów sportowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 79 / s. 331 - 3452011CZYSTY TEKST
Dariusz Kuczyński, Obszary społecznej odpowiedzialności w komunikacji marketingowej klubów sportowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 79, s. 331 - 345
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kuczyński", title = "Obszary społecznej odpowiedzialności w komunikacji marketingowej klubów sportowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 79", pages = "331 - 345" }
-
Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 353 - 3662011CZYSTY TEKST
Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz, Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 353 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz", title = "Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "353 - 366" }
-
Charakterystyka zrealizowanego popytu na usługi konferencyjne w sektorze publicznym na przykładzie województwa pomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 84 / s. 681 - 6912012CZYSTY TEKST
Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz, Charakterystyka zrealizowanego popytu na usługi konferencyjne w sektorze publicznym na przykładzie województwa pomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 84, s. 681 - 691
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz", title = "Charakterystyka zrealizowanego popytu na usługi konferencyjne w sektorze publicznym na przykładzie województwa pomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 84", pages = "681 - 691" }