Maria Sobieszek
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Determinanty zakupu leków na przykładzie klientów wybranej apteki w Piotrkowie Trybunalskim Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 12(3) / s. 19 - 472014CZYSTY TEKST
Hanna Balkiewicz, Dominika Cichońska, Alina Kowalska, Jan Krakowiak, Adam Rzeźnicki, Maria Sobieszek, Włodzimierz Stelmach, Determinanty zakupu leków na przykładzie klientów wybranej apteki w Piotrkowie Trybunalskim, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 12(3), s. 19 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Balkiewicz, Dominika Cichońska, Alina Kowalska, Jan Krakowiak, Adam Rzeźnicki, Maria Sobieszek, Włodzimierz Stelmach", title = "Determinanty zakupu leków na przykładzie klientów wybranej apteki w Piotrkowie Trybunalskim", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 12(3)", pages = "19 - 47" }
-
Merchandising jako narzędzie marketingowego zarządzania apteką Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 15 / s. 337 - 3482012CZYSTY TEKST
Dominika Cichońska, Maria Sobieszek, Merchandising jako narzędzie marketingowego zarządzania apteką, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 15, s. 337 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Cichońska, Maria Sobieszek", title = "Merchandising jako narzędzie marketingowego zarządzania apteką", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 15", pages = "337 - 348" }