Edyta Gołąb-Andrzejak
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 81 - 912015CZYSTY TEKST
Ewa Badzińska, Edyta Gołąb-Andrzejak, Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Badzińska, Edyta Gołąb-Andrzejak", title = "Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "81 - 91" }
-
Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 137 - 1452011CZYSTY TEKST
Edyta Gołąb-Andrzejak, Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 137 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gołąb-Andrzejak", title = "Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "137 - 145" }
-
Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 481 - 4892011CZYSTY TEKST
Edyta Gołąb-Andrzejak, Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 481 - 489
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gołąb-Andrzejak", title = "Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "481 - 489" }