Izabela Ostrowska
21 articles in 3 journals
-
Plain Text
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "5" }
-
Wstęp Published in: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / p. 52016Plain Text
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "5" }
-
2013Plain Text
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "5 - 6" }
-
Plain Text
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Andrzej Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Andrzej Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "7" }
-
Innowacje w kreowaniu instrumentów marketingu mix przez nowoczesny bank internetowy (na przykładzie mBanku) Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 19 / p. 81 - 922011Plain Text
Izabela Ostrowska, Innowacje w kreowaniu instrumentów marketingu mix przez nowoczesny bank internetowy (na przykładzie mBanku), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Innowacje w kreowaniu instrumentów marketingu mix przez nowoczesny bank internetowy (na przykładzie mBanku)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "81 - 92" }
-
Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w budowaniu relacji z klientami Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / p. 121 - 1312012Plain Text
Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski, Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w budowaniu relacji z klientami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski", title = "Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w budowaniu relacji z klientami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "121 - 131" }
-
Wybrane aspekty procesu zakupu dokonywanego w Internecie Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / p. 129 - 1392013Plain Text
Izabela Ostrowska, Wybrane aspekty procesu zakupu dokonywanego w Internecie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Wybrane aspekty procesu zakupu dokonywanego w Internecie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "129 - 139" }
-
Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / p. 133 - 1432015Plain Text
Izabela Ostrowska, Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "133 - 143" }
-
Zachowania "młodych dorosłych" w internecie jako szansa rozwoju sprzedaży w tym kanale dystrybucji Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 33 / p. 135 - 1472014Plain Text
Izabela Ostrowska, Zachowania "młodych dorosłych" w internecie jako szansa rozwoju sprzedaży w tym kanale dystrybucji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 135 - 147
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Zachowania "młodych dorosłych" w internecie jako szansa rozwoju sprzedaży w tym kanale dystrybucji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "135 - 147" }
-
Wybrane aspekty kształtowania lojalności nabywców Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / p. 137 - 1442007Plain Text
Izabela Ostrowska, Wybrane aspekty kształtowania lojalności nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Wybrane aspekty kształtowania lojalności nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "137 - 144" }
-
Możliwości wykorzystania badań marketingowych w marketingu relacji Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / p. 147 - 1562011Plain Text
Izabela Ostrowska, Możliwości wykorzystania badań marketingowych w marketingu relacji , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 147 - 156
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Możliwości wykorzystania badań marketingowych w marketingu relacji ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "147 - 156" }
-
Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / p. 161 - 1712014Plain Text
Izabela Ostrowska, Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 161 - 171
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "161 - 171" }
-
Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 46 / p. 219 - 2282009Plain Text
Izabela Ostrowska, Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 219 - 228
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "219 - 228" }
-
Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / p. 249 - 2622010Plain Text
Izabela Ostrowska, Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 249 - 262
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "249 - 262" }
-
Lojalność klientów jako sposób kształtowania długookresowej przewagi konkurencyjnej firmy Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 4 / p. 279 - 2872006Plain Text
Izabela Ostrowska, Lojalność klientów jako sposób kształtowania długookresowej przewagi konkurencyjnej firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 4, s. 279 - 287
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Lojalność klientów jako sposób kształtowania długookresowej przewagi konkurencyjnej firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 4", pages = "279 - 287" }
-
Możliwości i ocena wykorzystania nowoczesnych sposobów komunikacji z wiernymi przez szczecińskie parafie Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 65 / p. 283 - 2912011Plain Text
Izabela Ostrowska, Możliwości i ocena wykorzystania nowoczesnych sposobów komunikacji z wiernymi przez szczecińskie parafie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 65, s. 283 - 291
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Możliwości i ocena wykorzystania nowoczesnych sposobów komunikacji z wiernymi przez szczecińskie parafie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 65", pages = "283 - 291" }
-
Podejmowanie decyzji zakupowych przez młodych konsumentów Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 24 / p. 291 - 2972008Plain Text
Izabela Ostrowska, Podejmowanie decyzji zakupowych przez młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 24, s. 291 - 297
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Podejmowanie decyzji zakupowych przez młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 24", pages = "291 - 297" }
-
Istota i miejsce marki we współczesnym marketingu Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 27 / p. 335 - 3432012Plain Text
Izabela Ostrowska, Istota i miejsce marki we współczesnym marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 27, s. 335 - 343
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Istota i miejsce marki we współczesnym marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 27", pages = "335 - 343" }
-
Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych" Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / p. 349 - 3592009Plain Text
Izabela Ostrowska, Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych", Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 349 - 359
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "349 - 359" }
-
Dostarczanie wartości jako główne kryterium wyboru marki przez nabywcę w dobie marketingu relacji Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / p. 419 - 4262008Plain Text
Izabela Ostrowska, Dostarczanie wartości jako główne kryterium wyboru marki przez nabywcę w dobie marketingu relacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 419 - 426
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska", title = "Dostarczanie wartości jako główne kryterium wyboru marki przez nabywcę w dobie marketingu relacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "419 - 426" }
-
Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / p. 539 - 5512011Plain Text
Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski, Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 539 - 551
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski", title = "Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "539 - 551" }