Grażyna Rosa
106 artykuły w 7 czasopismach
-
Wpływ preferencji nabywców na projektowanie usług transportowych – metoda CSI Opublikowano w: Problemy Transportu i Logistyki 2006 / Tom 52006CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wpływ preferencji nabywców na projektowanie usług transportowych – metoda CSI, Problemy Transportu i Logistyki, 2006 / Tom 5, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wpływ preferencji nabywców na projektowanie usług transportowych – metoda CSI", journal = "Problemy Transportu i Logistyki", issue = "2006 / Tom 5", pages = "" }
-
2015CZYSTY TEKST
Dariusz Dąbrowski, Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Dąbrowski, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "5" }
-
2014CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "5" }
-
2011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "5" }
-
2015CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "5" }
-
2015CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "5" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 52017CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "5" }
-
2015CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "5" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 52016CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "5" }
-
2014CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, agn Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, agn Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "5" }
-
2011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "5 - 6" }
-
2012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "5 - 6" }
-
2014CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "5 - 6" }
-
2013CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "5 - 6" }
-
2013CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "5 - 6" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 72016CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "7" }
-
2012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "7" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 72016CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "7" }
-
2012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "7" }
-
2015CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "7" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 72017CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "7" }
-
2012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "7" }
-
2013CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "7" }
-
2013CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "7" }
-
2012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "7" }
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 72017CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Andrzej Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Andrzej Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "7" }
-
2011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "9" }
-
Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : osiągnięcia naukowe i kierunki badań Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 9 - 142016CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : osiągnięcia naukowe i kierunki badań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : osiągnięcia naukowe i kierunki badań", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "9 - 14" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 11
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "11" }
-
Marka usługi jako element kształtowania przewagi konkurencyjnej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2005 / Tom 8 / s. 19 - 302005CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marka usługi jako element kształtowania przewagi konkurencyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2005 / Tom 8, s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marka usługi jako element kształtowania przewagi konkurencyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2005 / Tom 8", pages = "19 - 30" }
-
Wywiad zogniskowany jako jedna z metod badawczych wykorzystywanych przez firmy kosmetyczne Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2002 / Tom 4 / s. 23 - 322002CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wywiad zogniskowany jako jedna z metod badawczych wykorzystywanych przez firmy kosmetyczne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 4, s. 23 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wywiad zogniskowany jako jedna z metod badawczych wykorzystywanych przez firmy kosmetyczne", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 4", pages = "23 - 32" }
-
Strategy for a postal company operating in the global market Opublikowano w: Service Management 2007 / Tom 1 / s. 27 - 332007CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Tomasz Sondej, Strategy for a postal company operating in the global market, Service Management, 2007 / Tom 1, s. 27 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Tomasz Sondej", title = "Strategy for a postal company operating in the global market", journal = "Service Management", issue = "2007 / Tom 1", pages = "27 - 33" }
-
Ankieta jako jedna z metod badawczych wykorzystywanych przez firmy kosmetyczne Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2002 / Tom 4 / s. 33 - 432002CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Ankieta jako jedna z metod badawczych wykorzystywanych przez firmy kosmetyczne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 4, s. 33 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Ankieta jako jedna z metod badawczych wykorzystywanych przez firmy kosmetyczne", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 4", pages = "33 - 43" }
-
Marketing regionalny na rynku usług Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2004 / Tom 7 / s. 43 - 502004CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing regionalny na rynku usług, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 43 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing regionalny na rynku usług", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "43 - 50" }
-
Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 43 - 512013CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 43 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "43 - 51" }
-
Turystyka pielgrzymkowa polaków ze szczególnym uwzględnieniem Lourdes Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 66 / s. 47 - 562011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Turystyka pielgrzymkowa polaków ze szczególnym uwzględnieniem Lourdes, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 66, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Turystyka pielgrzymkowa polaków ze szczególnym uwzględnieniem Lourdes", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 66", pages = "47 - 56" }
-
Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 71 - 822015CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "71 - 82" }
-
Znaczenie i rodzaje komunikacji w obsłudze klientów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2001 / Tom 3 / s. 79 - 882001CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Znaczenie i rodzaje komunikacji w obsłudze klientów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2001 / Tom 3, s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Znaczenie i rodzaje komunikacji w obsłudze klientów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2001 / Tom 3", pages = "79 - 88" }
-
Rynek usług w województwie zachodniopomorskim - stan i perspektywy rozwoju Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 81 - 922012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Rynek usług w województwie zachodniopomorskim - stan i perspektywy rozwoju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Rynek usług w województwie zachodniopomorskim - stan i perspektywy rozwoju", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "81 - 92" }
-
Wpływ zmian pokoleniowych na nawyki komunikacyjne Polaków w zakresie telefonii tradycyjnej i mobilnej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 82 - 902012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wpływ zmian pokoleniowych na nawyki komunikacyjne Polaków w zakresie telefonii tradycyjnej i mobilnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 82 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = " Wpływ zmian pokoleniowych na nawyki komunikacyjne Polaków w zakresie telefonii tradycyjnej i mobilnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "82 - 90" }
-
Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 87 - 992011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 87 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "87 - 99" }
-
Różnice kulturowe jako determinanta komunikacji w biznesie międzynarodowym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 89 - 962009CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Różnice kulturowe jako determinanta komunikacji w biznesie międzynarodowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 89 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Różnice kulturowe jako determinanta komunikacji w biznesie międzynarodowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "89 - 96" }
-
Wpływ uwarunkowań wewnętrznych na efektywność systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie usługowym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2002 / Numer 2 / s. 91 - 1022002CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Tomasz Sondej, Wpływ uwarunkowań wewnętrznych na efektywność systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie usługowym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2002 / Numer 2, s. 91 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Tomasz Sondej", title = "Wpływ uwarunkowań wewnętrznych na efektywność systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie usługowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2002 / Numer 2", pages = "91 - 102" }
-
Transport pasażerski w Polsce jako czynnik rozwoju turystyki krajowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 3 (27) / s. 99 - 1122014CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Transport pasażerski w Polsce jako czynnik rozwoju turystyki krajowej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 3 (27), s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Transport pasażerski w Polsce jako czynnik rozwoju turystyki krajowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 3 (27)", pages = "99 - 112" }
-
Czynniki decydujące o sile marki na podstawie rankingu marek polskich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 19 / s. 103 - 1102011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Czynniki decydujące o sile marki na podstawie rankingu marek polskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Czynniki decydujące o sile marki na podstawie rankingu marek polskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "103 - 110" }
-
Komunikacja marketingowa w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2006 / Tom 9 / s. 103 - 1142006CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Komunikacja marketingowa w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2006 / Tom 9, s. 103 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Komunikacja marketingowa w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2006 / Tom 9", pages = "103 - 114" }
-
Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 111 - 1212013CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "111 - 121" }
-
Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków : miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 123 - 1312010CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków : miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 123 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków : miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "123 - 131" }
-
Czynniki kształtujące zachowania nabywców usług turystycznych na przykładzie badań rynku europejskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 84 / s. 123 - 1352012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Czynniki kształtujące zachowania nabywców usług turystycznych na przykładzie badań rynku europejskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 84, s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Czynniki kształtujące zachowania nabywców usług turystycznych na przykładzie badań rynku europejskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 84", pages = "123 - 135" }
-
Wiedza jako atut konsumenta w globalnym społeczeństwie informacyjnym Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 131 - 1382004CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Grażyna Rosa, Wiedza jako atut konsumenta w globalnym społeczeństwie informacyjnym, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 131 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc, Grażyna Rosa", title = "Wiedza jako atut konsumenta w globalnym społeczeństwie informacyjnym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "131 - 138" }
-
Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i baby boomers Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 29 / s. 135 - 1452013CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i baby boomers , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 135 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i baby boomers ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "135 - 145" }
-
Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 135 - 1482014CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 135 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "135 - 148" }
-
Marketing w przedsiębiorstwach usługowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1999 / Tom 1 / s. 141 - 1541999CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing w przedsiębiorstwach usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 141 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "141 - 154" }
-
Marketing partnerski jako obszar komunikacji marketingowej instytucji samorządowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 1, cz. 2 / s. 151 - 1572006CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing partnerski jako obszar komunikacji marketingowej instytucji samorządowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 1, cz. 2, s. 151 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing partnerski jako obszar komunikacji marketingowej instytucji samorządowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 1, cz. 2", pages = "151 - 157" }
-
Przeobrażenia w marketingu mix usług transportowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 33 / s. 161 - 1722014CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Przeobrażenia w marketingu mix usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 161 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Przeobrażenia w marketingu mix usług transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "161 - 172" }
-
Analiza potrzeb kulturowych klientów na przykładzie badań ankietowych w szczecińskich teatrach Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2009 / Tom 14 / s. 165 - 1742009CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Analiza potrzeb kulturowych klientów na przykładzie badań ankietowych w szczecińskich teatrach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2009 / Tom 14, s. 165 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Analiza potrzeb kulturowych klientów na przykładzie badań ankietowych w szczecińskich teatrach", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2009 / Tom 14", pages = "165 - 174" }
-
Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunki Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 173 - 1872016CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 173 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunki", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "173 - 187" }
-
Produkt jako marketingowy instrument konkurencji o nabywcę Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2000 / Tom 2 / s. 177 - 1882000CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Produkt jako marketingowy instrument konkurencji o nabywcę, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 177 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Produkt jako marketingowy instrument konkurencji o nabywcę", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "177 - 188" }
-
Komunikacja werbalna jako element relacji międzyludzkich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 182 - 1862007CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Komunikacja werbalna jako element relacji międzyludzkich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 182 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Komunikacja werbalna jako element relacji międzyludzkich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "182 - 186" }
-
Kreowanie silnej marki produktu jako źródła przewagi konkurencyjnej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / s. 183 - 1912012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Kreowanie silnej marki produktu jako źródła przewagi konkurencyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 183 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Kreowanie silnej marki produktu jako źródła przewagi konkurencyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "183 - 191" }
-
Zastosowanie wyników badań marketingowych do projektowania przewagi konkurencyjnej w zakresie usług transportowych - metody QFD Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2007 / Tom 12 / s. 189 - 1982007CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Zastosowanie wyników badań marketingowych do projektowania przewagi konkurencyjnej w zakresie usług transportowych - metody QFD, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2007 / Tom 12, s. 189 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Zastosowanie wyników badań marketingowych do projektowania przewagi konkurencyjnej w zakresie usług transportowych - metody QFD", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2007 / Tom 12", pages = "189 - 198" }
-
Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2000 / Tom 2 / s. 189 - 2012000CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Tomasz Sondej, Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 189 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Tomasz Sondej", title = "Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "189 - 201" }
-
Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 193 - 2002010CZYSTY TEKST
Krzysztof Barczyk, Grażyna Rosa, Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Barczyk, Grażyna Rosa", title = "Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "193 - 200" }
-
Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 199 - 2092012CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 199 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "199 - 209" }
-
Informacja jako czynnik rozwoju marketingu partnerskiego w usługach transportowych Opublikowano w: Problemy Transportu i Logistyki 2009 / Tom 7 / s. 209 - 2172009CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Informacja jako czynnik rozwoju marketingu partnerskiego w usługach transportowych, Problemy Transportu i Logistyki, 2009 / Tom 7, s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Informacja jako czynnik rozwoju marketingu partnerskiego w usługach transportowych", journal = "Problemy Transportu i Logistyki", issue = "2009 / Tom 7", pages = "209 - 217" }
-
Zarządzanie wiedzą i informacją w przedsiębiorstwach usługowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 2 / s. 223 - 2322009CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Zarządzanie wiedzą i informacją w przedsiębiorstwach usługowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 2, s. 223 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Zarządzanie wiedzą i informacją w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 2", pages = "223 - 232" }
-
Filozofia marki w aspekcie rozwoju turystyki na przykładzie miast i gmin województwa zachodniopomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 239 - 2462010CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Filozofia marki w aspekcie rozwoju turystyki na przykładzie miast i gmin województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 239 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Filozofia marki w aspekcie rozwoju turystyki na przykładzie miast i gmin województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "239 - 246" }
-
Moc i siła marki w usługach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 241 - 2492011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Moc i siła marki w usługach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 241 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Moc i siła marki w usługach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "241 - 249" }
-
Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 245 - 2552016CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 245 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "245 - 255" }
-
Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku samorządów lokalnych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2006 / Tom 10 / s. 249 - 2582006CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku samorządów lokalnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2006 / Tom 10, s. 249 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku samorządów lokalnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2006 / Tom 10", pages = "249 - 258" }
-
Projektowanie usług transportowych na podstawie preferencji nabywców : metoda CSI Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 17 / s. 249 - 2582008CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Projektowanie usług transportowych na podstawie preferencji nabywców : metoda CSI, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 17, s. 249 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Projektowanie usług transportowych na podstawie preferencji nabywców : metoda CSI", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 17", pages = "249 - 258" }
-
Marketing społeczny jako efekt rozszerzenia klasycznej koncepcji marketingu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 18 / s. 255 - 2632008CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing społeczny jako efekt rozszerzenia klasycznej koncepcji marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 18, s. 255 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing społeczny jako efekt rozszerzenia klasycznej koncepcji marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 18", pages = "255 - 263" }
-
Znaczenie promocji w rozwoju turystyki w Wolińskim Parku Narodowym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 77 / s. 259 - 2682011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Znaczenie promocji w rozwoju turystyki w Wolińskim Parku Narodowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 77, s. 259 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Znaczenie promocji w rozwoju turystyki w Wolińskim Parku Narodowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 77", pages = "259 - 268" }
-
Ewolucja terenów portowych jako element kształtowania zagospodarowania turystycznego Szczecina : na przykładzie projektu WATERFRONT Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2007 / Numer 8 / s. 265 - 2692007CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Ewolucja terenów portowych jako element kształtowania zagospodarowania turystycznego Szczecina : na przykładzie projektu WATERFRONT, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2007 / Numer 8, s. 265 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Ewolucja terenów portowych jako element kształtowania zagospodarowania turystycznego Szczecina : na przykładzie projektu WATERFRONT", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2007 / Numer 8", pages = "265 - 269" }
-
Promocja jako czynnik aktywizacji turystyki na przykładzie wybranych atrakcji Wolińskiego Parku Narodowego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2009 / Numer 12 / s. 275 - 2842009CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Promocja jako czynnik aktywizacji turystyki na przykładzie wybranych atrakcji Wolińskiego Parku Narodowego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009 / Numer 12, s. 275 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Promocja jako czynnik aktywizacji turystyki na przykładzie wybranych atrakcji Wolińskiego Parku Narodowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2009 / Numer 12", pages = "275 - 284" }
-
Uwarunkowania rozwoju transportu intermodalnego w Polsce Opublikowano w: Problemy Transportu i Logistyki 2013 / Tom 22 / s. 281 - 2942013CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Uwarunkowania rozwoju transportu intermodalnego w Polsce, Problemy Transportu i Logistyki, 2013 / Tom 22, s. 281 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Uwarunkowania rozwoju transportu intermodalnego w Polsce", journal = "Problemy Transportu i Logistyki", issue = "2013 / Tom 22", pages = "281 - 294" }
-
Pozycjonowanie a siła marki na podstawie rankingu marek polskich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 297 - 3052011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Pozycjonowanie a siła marki na podstawie rankingu marek polskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 297 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Pozycjonowanie a siła marki na podstawie rankingu marek polskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "297 - 305" }
-
Program WATERFRONT jako przykład wspierania rozwoju lokalnego i regionalnego w zakresie turystyki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 11, cz. 2 / s. 320 - 3262007CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Program WATERFRONT jako przykład wspierania rozwoju lokalnego i regionalnego w zakresie turystyki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 11, cz. 2, s. 320 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Program WATERFRONT jako przykład wspierania rozwoju lokalnego i regionalnego w zakresie turystyki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 11, cz. 2", pages = "320 - 326" }
-
Informacja jako czynnik kształtowania marki pasażerskich przewozów regionalnych w województwie zachodniopomorskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 329 - 3342008CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Informacja jako czynnik kształtowania marki pasażerskich przewozów regionalnych w województwie zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 329 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Informacja jako czynnik kształtowania marki pasażerskich przewozów regionalnych w województwie zachodniopomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "329 - 334" }
-
System informacyjny jako element konkurowania w usługach pasażerskiego transportu regionalnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 14 / s. 340 - 3482008CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, System informacyjny jako element konkurowania w usługach pasażerskiego transportu regionalnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 14, s. 340 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "System informacyjny jako element konkurowania w usługach pasażerskiego transportu regionalnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 14", pages = "340 - 348" }
-
Komunikacja biznesowa i interakcje w różnych kulturach świata Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 347 - 3512006CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Komunikacja biznesowa i interakcje w różnych kulturach świata, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 347 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Komunikacja biznesowa i interakcje w różnych kulturach świata", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "347 - 351" }
-
Rozwój centrów logistycznych w Polsce : źródła finansowania Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 60 / s. 354 - 3642010CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Rozwój centrów logistycznych w Polsce : źródła finansowania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 60, s. 354 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Rozwój centrów logistycznych w Polsce : źródła finansowania", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 60", pages = "354 - 364" }
-
Promocja jako czynnik kształtowania wizerunku miast i gmin województwa zachodniopomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 29 / s. 360 - 3672009CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Promocja jako czynnik kształtowania wizerunku miast i gmin województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 29, s. 360 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Promocja jako czynnik kształtowania wizerunku miast i gmin województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 29", pages = "360 - 367" }
-
Znaczenie marki dla samorządu województwa zachodniopomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 61 / s. 363 - 3722010CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Znaczenie marki dla samorządu województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 61, s. 363 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Znaczenie marki dla samorządu województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 61", pages = "363 - 372" }
-
System informacji na rynku regionalnych przewozów pasażerskich w województwie zachodniopomorskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 22 / s. 368 - 3752008CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, System informacji na rynku regionalnych przewozów pasażerskich w województwie zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 22, s. 368 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "System informacji na rynku regionalnych przewozów pasażerskich w województwie zachodniopomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 22", pages = "368 - 375" }
-
Wartość reputacji i moc marki na rynku usług telekomunikacyjnych na podstawie rankingu marek polskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 67 / s. 371 - 3772011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wartość reputacji i moc marki na rynku usług telekomunikacyjnych na podstawie rankingu marek polskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 67, s. 371 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wartość reputacji i moc marki na rynku usług telekomunikacyjnych na podstawie rankingu marek polskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 67", pages = "371 - 377" }
-
Preferencje klientów w zakresie pozyskiwania informacji na rynku regionalnych przewozów pasażerskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 399 - 4042008CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Preferencje klientów w zakresie pozyskiwania informacji na rynku regionalnych przewozów pasażerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 399 - 404
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Preferencje klientów w zakresie pozyskiwania informacji na rynku regionalnych przewozów pasażerskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "399 - 404" }
-
Komunikacja z klientem w procesie sprzedaży usług turystycznych : zachowania sprzedawców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 413 - 4202008CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Komunikacja z klientem w procesie sprzedaży usług turystycznych : zachowania sprzedawców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 413 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Komunikacja z klientem w procesie sprzedaży usług turystycznych : zachowania sprzedawców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "413 - 420" }
-
Uwarunkowania rozwoju transportu w Polsce : płaszczyzna finansowa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 31, cz. 1 / s. 413 - 4212009CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Uwarunkowania rozwoju transportu w Polsce : płaszczyzna finansowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 31, cz. 1, s. 413 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Uwarunkowania rozwoju transportu w Polsce : płaszczyzna finansowa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 31, cz. 1", pages = "413 - 421" }
-
Profesjonalna informacja pasażerów jako czynnik rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw transportowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 34 / s. 420 - 4272009CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Profesjonalna informacja pasażerów jako czynnik rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw transportowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 34, s. 420 - 427
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Profesjonalna informacja pasażerów jako czynnik rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw transportowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 34", pages = "420 - 427" }
-
Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 431 - 4412013CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 431 - 441
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "431 - 441" }
-
Rozwój systemów informacyjnych jako warunek funkcjonowania podmiotów na współczesnym rynku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 57 / s. 527 - 5342010CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Rozwój systemów informacyjnych jako warunek funkcjonowania podmiotów na współczesnym rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 57, s. 527 - 534
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Rozwój systemów informacyjnych jako warunek funkcjonowania podmiotów na współczesnym rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 57", pages = "527 - 534" }
-
Aspekt społeczny w działaniach marketingowych organizacji na przykładzie Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 721 - 7322011CZYSTY TEKST
Izabela Auguściak, Grażyna Rosa, Aspekt społeczny w działaniach marketingowych organizacji na przykładzie Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 721 - 732
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Auguściak, Grażyna Rosa", title = "Aspekt społeczny w działaniach marketingowych organizacji na przykładzie Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "721 - 732" }