Magdalena Brzozowska-Woś
14 artykuły w 4 czasopismach
-
Kierunki rozwoju handlu elektronicznego Opublikowano w: Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice 2014 / Numer 1 / s. 5 - 152014CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Kierunki rozwoju handlu elektronicznego, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2014 / Numer 1, s. 5 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Kierunki rozwoju handlu elektronicznego", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2014 / Numer 1", pages = "5 - 15" }
-
2015CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "7" }
-
Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 20 - 282009CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 20 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "20 - 28" }
-
Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1) / s. 31 - 402013CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1), s. 31 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 10 (1)", pages = "31 - 40" }
-
Quick Response code w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 34 - 432012CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Quick Response code w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 34 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Quick Response code w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "34 - 43" }
-
Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 67 - 792015CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 67 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "67 - 79" }
-
Sektor B2C w Polsce : badanie działań rynkowych stosowanych przez wybrane serwisy e-commerce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 57 / s. 85 - 942010CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Sektor B2C w Polsce : badanie działań rynkowych stosowanych przez wybrane serwisy e-commerce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 57, s. 85 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Sektor B2C w Polsce : badanie działań rynkowych stosowanych przez wybrane serwisy e-commerce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 57", pages = "85 - 94" }
-
QR code jako narzędzie komunikacji z klientami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 104 / s. 89 - 982013CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, QR code jako narzędzie komunikacji z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 104, s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "QR code jako narzędzie komunikacji z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 104", pages = "89 - 98" }
-
Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 135 - 1462012CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "135 - 146" }
-
Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 175 - 1862010CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 175 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "175 - 186" }
-
Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 307 - 3162011CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 307 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "307 - 316" }
-
Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 397 - 4102010CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 397 - 410
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "397 - 410" }
-
Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 68 / s. 457 - 6492011CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 68, s. 457 - 649
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 68", pages = "457 - 649" }
-
Powiązania między handlem elektronicznym, biznesem elektronicznym oraz gospodarką elektroniczną Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 1 / s. 549 - 5622009CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Powiązania między handlem elektronicznym, biznesem elektronicznym oraz gospodarką elektroniczną, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 549 - 562
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Powiązania między handlem elektronicznym, biznesem elektronicznym oraz gospodarką elektroniczną", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "549 - 562" }