Tomasz Sondej
28 artykuły w 6 czasopismach
-
Strategy for a postal company operating in the global market Opublikowano w: Service Management 2007 / Tom 1 / s. 27 - 332007CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Tomasz Sondej, Strategy for a postal company operating in the global market, Service Management, 2007 / Tom 1, s. 27 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Tomasz Sondej", title = "Strategy for a postal company operating in the global market", journal = "Service Management", issue = "2007 / Tom 1", pages = "27 - 33" }
-
Rozwój handlu detalicznego w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2005 / Tom 8 / s. 31 - 452005CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Rozwój handlu detalicznego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2005 / Tom 8, s. 31 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Rozwój handlu detalicznego w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2005 / Tom 8", pages = "31 - 45" }
-
Adapting the post in Poland to the integration demands and to the creation of a unified European postal market Opublikowano w: Folia Oeconomica Stetinensia 2002 / Tom 1(9) / s. 35 - 532002CZYSTY TEKST
Jacek Buko, Roman Czaplewski, Tomasz Sondej, Grażyna Wolska, Adapting the post in Poland to the integration demands and to the creation of a unified European postal market, Folia Oeconomica Stetinensia, 2002 / Tom 1(9), s. 35 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Buko, Roman Czaplewski, Tomasz Sondej, Grażyna Wolska", title = "Adapting the post in Poland to the integration demands and to the creation of a unified European postal market", journal = "Folia Oeconomica Stetinensia", issue = "2002 / Tom 1(9)", pages = "35 - 53" }
-
Metodyka zarządzania kosztami jakości w przedsiębiorstwie na przykładzie Stoczni Szczecińskiej SA Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2002 / Tom 4 / s. 45 - 532002CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Metodyka zarządzania kosztami jakości w przedsiębiorstwie na przykładzie Stoczni Szczecińskiej SA, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2002 / Tom 4, s. 45 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Metodyka zarządzania kosztami jakości w przedsiębiorstwie na przykładzie Stoczni Szczecińskiej SA", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2002 / Tom 4", pages = "45 - 53" }
-
Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowe Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / s. 49 - 572012CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "49 - 57" }
-
Koncepcja systemu obsługi klienta Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2004 / Tom 7 / s. 51 - 602004CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Koncepcja systemu obsługi klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2004 / Tom 7, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Koncepcja systemu obsługi klienta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2004 / Tom 7", pages = "51 - 60" }
-
Przewagi i luki konkurencyjne Poczty Polskiej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 33 / s. 51 - 612014CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Przewagi i luki konkurencyjne Poczty Polskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 51 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Przewagi i luki konkurencyjne Poczty Polskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "51 - 61" }
-
Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 55 - 642015CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 55 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "55 - 64" }
-
Wpływ uwarunkowań wewnętrznych na efektywność systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie usługowym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2002 / Numer 2 / s. 91 - 1022002CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Tomasz Sondej, Wpływ uwarunkowań wewnętrznych na efektywność systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie usługowym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2002 / Numer 2, s. 91 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Tomasz Sondej", title = "Wpływ uwarunkowań wewnętrznych na efektywność systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie usługowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2002 / Numer 2", pages = "91 - 102" }
-
Regulacja reklamy telewizyjnej w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 97 - 1022009CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Regulacja reklamy telewizyjnej w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 97 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Regulacja reklamy telewizyjnej w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "97 - 102" }
-
Sponsoring w polskim sporcie eksponowany w telewizji Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 101 - 1082011CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Sponsoring w polskim sporcie eksponowany w telewizji , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 101 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Sponsoring w polskim sporcie eksponowany w telewizji ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "101 - 108" }
-
Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widowni Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 19 / s. 111 - 1192011CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widowni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 111 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widowni", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "111 - 119" }
-
Wpływ rewolucji informacyjnej na działalność przedsiębiorstwa usługowego i wykorzystanie wiedzy jako źródła przewagi konkurencyjnej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 141 - 1492008CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Wpływ rewolucji informacyjnej na działalność przedsiębiorstwa usługowego i wykorzystanie wiedzy jako źródła przewagi konkurencyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 141 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Wpływ rewolucji informacyjnej na działalność przedsiębiorstwa usługowego i wykorzystanie wiedzy jako źródła przewagi konkurencyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "141 - 149" }
-
Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2000 / Tom 2 / s. 189 - 2012000CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Tomasz Sondej, Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 189 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Tomasz Sondej", title = "Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "189 - 201" }
-
Zmiany sposobu kształtowania cen publicznych operatorów pocztowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 211 - 2242012CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Zmiany sposobu kształtowania cen publicznych operatorów pocztowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 211 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Zmiany sposobu kształtowania cen publicznych operatorów pocztowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "211 - 224" }
-
Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 213 - 2242016CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 213 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "213 - 224" }
-
Obsługa klienta w procesie sprzedaży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 214 - 2192007CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Obsługa klienta w procesie sprzedaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 214 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Obsługa klienta w procesie sprzedaży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "214 - 219" }
-
Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 255 - 2602010CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 255 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "255 - 260" }
-
Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 277 - 2862013CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 277 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "277 - 286" }
-
Regulacja audiowizualnych przekazów handlowych w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 67 / s. 378 - 3872011CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Regulacja audiowizualnych przekazów handlowych w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 67, s. 378 - 387
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Regulacja audiowizualnych przekazów handlowych w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 67", pages = "378 - 387" }
-
Badanie zadowolenia klienta z jakości oferowanych usług i poziomu obsługi klienta metodą map jakości i CSI na przykładzie Poczty Polskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 415 - 4212006CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Badanie zadowolenia klienta z jakości oferowanych usług i poziomu obsługi klienta metodą map jakości i CSI na przykładzie Poczty Polskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 415 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Badanie zadowolenia klienta z jakości oferowanych usług i poziomu obsługi klienta metodą map jakości i CSI na przykładzie Poczty Polskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "415 - 421" }
-
Ocena zakresu regulacji pocztowej usługi powszechnej w nowej Dyrektywie UE Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 419 - 4252008CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Ocena zakresu regulacji pocztowej usługi powszechnej w nowej Dyrektywie UE, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 419 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Ocena zakresu regulacji pocztowej usługi powszechnej w nowej Dyrektywie UE", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "419 - 425" }
-
Rynek telewizji naziemnej i bariery jego rozwoju Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 463 - 4722011CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Rynek telewizji naziemnej i bariery jego rozwoju, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 463 - 472
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Rynek telewizji naziemnej i bariery jego rozwoju", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "463 - 472" }
-
Ocena cząstkowych przewag i luk konkurencyjnych publicznego operatora pocztowego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 104 / s. 513 - 5222013CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Ocena cząstkowych przewag i luk konkurencyjnych publicznego operatora pocztowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 104, s. 513 - 522
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Ocena cząstkowych przewag i luk konkurencyjnych publicznego operatora pocztowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 104", pages = "513 - 522" }
-
Pomiar oczekiwań nabywców usług pocztowych metodą map preferencji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 113 / s. 519 - 5282014CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Pomiar oczekiwań nabywców usług pocztowych metodą map preferencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 113, s. 519 - 528
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Pomiar oczekiwań nabywców usług pocztowych metodą map preferencji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 113", pages = "519 - 528" }
-
Naziemna telewizja cyfrowa jako nowoczesne medium komunikacji masowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 2 / s. 659 - 6672009CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Naziemna telewizja cyfrowa jako nowoczesne medium komunikacji masowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 2, s. 659 - 667
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Naziemna telewizja cyfrowa jako nowoczesne medium komunikacji masowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 2", pages = "659 - 667" }
-
Ekspansja publicznych operatorów pocztowych na rynkach wewnętrznym i zagranicznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 671 - 6792012CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Ekspansja publicznych operatorów pocztowych na rynkach wewnętrznym i zagranicznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 671 - 679
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Ekspansja publicznych operatorów pocztowych na rynkach wewnętrznym i zagranicznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "671 - 679" }
-
Rynek telewizji naziemnej i jego bariery w integracji z elektronicznymi rynkami informacyjnymi Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 697 - 7032010CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Rynek telewizji naziemnej i jego bariery w integracji z elektronicznymi rynkami informacyjnymi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 697 - 703
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Rynek telewizji naziemnej i jego bariery w integracji z elektronicznymi rynkami informacyjnymi", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "697 - 703" }