Magdalena Rzemieniak
12 artykuły w 4 czasopismach
-
Wstęp Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 52017CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "5" }
-
Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 79 - 842017CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 79 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "79 - 84" }
-
Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 183 - 1922015CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 183 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "183 - 192" }
-
Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów – perspektywa marketingowa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 261 - 2682016CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów – perspektywa marketingowa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 261 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów – perspektywa marketingowa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "261 - 268" }
-
Modele zarządzania tożsamością organizacyjną Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 307 - 3172014CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Modele zarządzania tożsamością organizacyjną, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 307 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Modele zarządzania tożsamością organizacyjną", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "307 - 317" }
-
Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 353 - 3672012CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer, Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 353 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer", title = "Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "353 - 367" }
-
Marketing mobilny jako instrument kształtowania interakcji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 409 - 4142006CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Marketing mobilny jako instrument kształtowania interakcji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 409 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Marketing mobilny jako instrument kształtowania interakcji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "409 - 414" }
-
Rozwój usług merchandisingowych : uwarunkowania i tendencje zmian na przykładzie branży odzieżowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 469 - 4792012CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Rozwój usług merchandisingowych : uwarunkowania i tendencje zmian na przykładzie branży odzieżowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 469 - 479
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Rozwój usług merchandisingowych : uwarunkowania i tendencje zmian na przykładzie branży odzieżowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "469 - 479" }
-
Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 553 - 5672011CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer, Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 553 - 567
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer", title = "Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "553 - 567" }
-
Marketingowe aspekty Second Life Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 569 - 5782010CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Marketingowe aspekty Second Life, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 569 - 578
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Marketingowe aspekty Second Life", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "569 - 578" }
-
Social media w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 67 / s. 624 - 6302011CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Social media w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 67, s. 624 - 630
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Social media w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 67", pages = "624 - 630" }
-
Wybrane aspekty prawne baz danych oraz danych osobowych w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 782 - 7902012CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Wybrane aspekty prawne baz danych oraz danych osobowych w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 782 - 790
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Wybrane aspekty prawne baz danych oraz danych osobowych w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "782 - 790" }