Marzena Wanagos
19 artykuły w 4 czasopismach
-
2011CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "7" }
-
Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 73 - 802017CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 73 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "73 - 80" }
-
Planowanie strategiczne rozwoju turystyki w regionie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 83 - 912010CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Planowanie strategiczne rozwoju turystyki w regionie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 83 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Planowanie strategiczne rozwoju turystyki w regionie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "83 - 91" }
-
Stymulowanie przedsiębiorczości w regionie poprzez "Program rozwoju produktów turystycznych" na przykładzie województwa pomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 21 / s. 109 - 1162008CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Stymulowanie przedsiębiorczości w regionie poprzez "Program rozwoju produktów turystycznych" na przykładzie województwa pomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 21, s. 109 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Stymulowanie przedsiębiorczości w regionie poprzez "Program rozwoju produktów turystycznych" na przykładzie województwa pomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 21", pages = "109 - 116" }
-
Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 109 - 1172014CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "109 - 117" }
-
Specyfika systemu Timeshare oraz ocena jego oferty w RCI Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 109 - 1192011CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Specyfika systemu Timeshare oraz ocena jego oferty w RCI , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Specyfika systemu Timeshare oraz ocena jego oferty w RCI ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "109 - 119" }
-
Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 127 - 1402013CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 127 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "127 - 140" }
-
Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 33 / s. 211 - 2242014CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 211 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "211 - 224" }
-
Innowacyjność polskich przedsiębiorstw na tle polityki UE Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2013 / Tom 1 / Numer 2 (22) / s. 223 - 2372013CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Innowacyjność polskich przedsiębiorstw na tle polityki UE, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2013 / Tom 1 / Numer 2 (22), s. 223 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Innowacyjność polskich przedsiębiorstw na tle polityki UE", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2013 / Tom 1 / Numer 2 (22)", pages = "223 - 237" }
-
Wpływ dostępności turystycznej na kształtowanie produktu turystycznego regionu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2000 / Tom 2 / s. 233 - 2412000CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Wpływ dostępności turystycznej na kształtowanie produktu turystycznego regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 233 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Wpływ dostępności turystycznej na kształtowanie produktu turystycznego regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "233 - 241" }
-
Rozwój produktów turystyki aktywnej województwa warmińsko-mazurskiego jako przykład wykorzystania potencjału regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 52 / s. 271 - 2802010CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Rozwój produktów turystyki aktywnej województwa warmińsko-mazurskiego jako przykład wykorzystania potencjału regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 52, s. 271 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Rozwój produktów turystyki aktywnej województwa warmińsko-mazurskiego jako przykład wykorzystania potencjału regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 52", pages = "271 - 280" }
-
Regionalne i lokalne organizacje turystyczne : system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 279 - 2912011CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Regionalne i lokalne organizacje turystyczne : system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Regionalne i lokalne organizacje turystyczne : system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "279 - 291" }
-
Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie działań samorządowych Gdyni Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 299 - 3132012CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie działań samorządowych Gdyni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 299 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie działań samorządowych Gdyni", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "299 - 313" }
-
Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 305 - 3142010CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 305 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "305 - 314" }
-
Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 319 - 3282011CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 319 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "319 - 328" }
-
Koncepcja kształtowania marki regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 371 - 3772008CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Koncepcja kształtowania marki regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 371 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Koncepcja kształtowania marki regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "371 - 377" }
-
Proces budowy produktu turystyki religijnej na przykładzie Kalwarii Wejherowskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 65 / s. 415 - 4242011CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Proces budowy produktu turystyki religijnej na przykładzie Kalwarii Wejherowskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 65, s. 415 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Proces budowy produktu turystyki religijnej na przykładzie Kalwarii Wejherowskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 65", pages = "415 - 424" }
-
Współpraca w kształtowaniu regionalnych produktów turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 587 - 5962009CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Współpraca w kształtowaniu regionalnych produktów turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 587 - 596
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Współpraca w kształtowaniu regionalnych produktów turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "587 - 596" }
-
Lokalne organizacje turystyczne : idea społeczeństwa obywatelskiego w rozwoju turystyki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 45 / s. 667 - 6742009CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Lokalne organizacje turystyczne : idea społeczeństwa obywatelskiego w rozwoju turystyki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 45, s. 667 - 674
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Lokalne organizacje turystyczne : idea społeczeństwa obywatelskiego w rozwoju turystyki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 45", pages = "667 - 674" }