Leszek Gracz
28 artykuły w 5 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "9" }
-
The traditional and modern system of servicing service customers Opublikowano w: Service Management 2010 / Tom 6 / s. 19 - 282010CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Leszek Gracz, The traditional and modern system of servicing service customers, Service Management, 2010 / Tom 6, s. 19 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska, Leszek Gracz", title = "The traditional and modern system of servicing service customers", journal = "Service Management", issue = "2010 / Tom 6", pages = "19 - 28" }
-
Methodological problems of immigration research Opublikowano w: Europa Regionum 2012 / Tom 15 / s. 21 - 312012CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Katarzyna Łobacz, Methodological problems of immigration research, Europa Regionum, 2012 / Tom 15, s. 21 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Katarzyna Łobacz", title = "Methodological problems of immigration research", journal = "Europa Regionum", issue = "2012 / Tom 15", pages = "21 - 31" }
-
Loyalty of “young adults” towards internet shops Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 39 - 492014CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Loyalty of “young adults” towards internet shops, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 39 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Loyalty of “young adults” towards internet shops", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "39 - 49" }
-
E-consumers attitudes towards payment for internet services in Poland Opublikowano w: Service Management 2012 / Tom 9 / s. 49 - 602012CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, E-consumers attitudes towards payment for internet services in Poland, Service Management, 2012 / Tom 9, s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "E-consumers attitudes towards payment for internet services in Poland", journal = "Service Management", issue = "2012 / Tom 9", pages = "49 - 60" }
-
Main methods and areas of Internet marketing in services Opublikowano w: Service Management 2009 / Tom 4 / s. 61 - 662009CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Main methods and areas of Internet marketing in services, Service Management, 2009 / Tom 4, s. 61 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Main methods and areas of Internet marketing in services", journal = "Service Management", issue = "2009 / Tom 4", pages = "61 - 66" }
-
Postawy e-konsumentów wobec płatności za usługi internetowe Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 63 - 722011CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Postawy e-konsumentów wobec płatności za usługi internetowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 63 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Postawy e-konsumentów wobec płatności za usługi internetowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "63 - 72" }
-
The usage of multiple dichotomous criteria in preparing marketing strategies Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 2 / s. 67 - 722008CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Leszek Gracz, The usage of multiple dichotomous criteria in preparing marketing strategies, Service Management, 2008 / Tom 2, s. 67 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska, Leszek Gracz", title = "The usage of multiple dichotomous criteria in preparing marketing strategies", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 2", pages = "67 - 72" }
-
The impact of descriptive prospect theory on risk and quality perceived by consumers of services Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 3 / s. 71 - 772008CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Leszek Gracz, The impact of descriptive prospect theory on risk and quality perceived by consumers of services, Service Management, 2008 / Tom 3, s. 71 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska, Leszek Gracz", title = "The impact of descriptive prospect theory on risk and quality perceived by consumers of services", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 3", pages = "71 - 77" }
-
Opt-in and double opt-in as ways for enhancing e-mail communication of a service firm Opublikowano w: Service Management 2007 / Tom 1 / s. 81 - 882007CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Opt-in and double opt-in as ways for enhancing e-mail communication of a service firm, Service Management, 2007 / Tom 1, s. 81 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Opt-in and double opt-in as ways for enhancing e-mail communication of a service firm", journal = "Service Management", issue = "2007 / Tom 1", pages = "81 - 88" }
-
Perceived purchase risk as a barrier in "young adults" online shopping Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 33 / s. 101 - 1152014CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Perceived purchase risk as a barrier in "young adults" online shopping, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 101 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Perceived purchase risk as a barrier in "young adults" online shopping", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "101 - 115" }
-
The attempt to segmentation of migrants in the aspect of available training programmes Opublikowano w: Europa Regionum 2012 / Tom 15 / s. 101 - 1242012CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Joanna Markiewicz, The attempt to segmentation of migrants in the aspect of available training programmes, Europa Regionum, 2012 / Tom 15, s. 101 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Joanna Markiewicz", title = "The attempt to segmentation of migrants in the aspect of available training programmes", journal = "Europa Regionum", issue = "2012 / Tom 15", pages = "101 - 124" }
-
Marketing in the conditions of liberalized market Opublikowano w: Service Management 2007 / Tom 1 / s. 113 - 1282007CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Józef Perenc, Marketing in the conditions of liberalized market, Service Management, 2007 / Tom 1, s. 113 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Józef Perenc", title = "Marketing in the conditions of liberalized market", journal = "Service Management", issue = "2007 / Tom 1", pages = "113 - 128" }
-
The example of adjusting the training programmes to the identified need of migrants Opublikowano w: Europa Regionum 2012 / Tom 15 / s. 125 - 1442012CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Katarzyna Łobacz, The example of adjusting the training programmes to the identified need of migrants, Europa Regionum, 2012 / Tom 15, s. 125 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Katarzyna Łobacz", title = "The example of adjusting the training programmes to the identified need of migrants", journal = "Europa Regionum", issue = "2012 / Tom 15", pages = "125 - 144" }
-
The evaluation of the use of mobile apps by citizens of Polish voivodeships cities Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 135 - 1462015CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, The evaluation of the use of mobile apps by citizens of Polish voivodeships cities, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "The evaluation of the use of mobile apps by citizens of Polish voivodeships cities", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "135 - 146" }
-
The meaning of smartphones for marketing communication Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 165 - 1722016CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, The meaning of smartphones for marketing communication, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 165 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "The meaning of smartphones for marketing communication", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "165 - 172" }
-
Differences between groups of immigrants from different countries of orgin Opublikowano w: Europa Regionum 2012 / Tom 15 / s. 173 - 1812012CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Differences between groups of immigrants from different countries of orgin, Europa Regionum, 2012 / Tom 15, s. 173 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Differences between groups of immigrants from different countries of orgin", journal = "Europa Regionum", issue = "2012 / Tom 15", pages = "173 - 181" }
-
Zastosowanie SEM (Search Engine Marketing) w zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 175 - 1782007CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Zastosowanie SEM (Search Engine Marketing) w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 175 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Zastosowanie SEM (Search Engine Marketing) w zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "175 - 178" }
-
Customer preferences in choosing public passenger communication in West Pomerania voivodship Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 2 / s. 197 - 2032008CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Józef Perenc, Customer preferences in choosing public passenger communication in West Pomerania voivodship, Service Management, 2008 / Tom 2, s. 197 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Józef Perenc", title = "Customer preferences in choosing public passenger communication in West Pomerania voivodship", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 2", pages = "197 - 203" }
-
Wykorzystanie Internetu w usługach : marketingowy punkt widzenia Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 289 - 2922008CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Wykorzystanie Internetu w usługach : marketingowy punkt widzenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 289 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Wykorzystanie Internetu w usługach : marketingowy punkt widzenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "289 - 292" }
-
Kreowanie wizerunku placówki medycznej a jej konkurencyjność na rynku usług zdrowotnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 359 - 3652011CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Jolanta Świderska, Kreowanie wizerunku placówki medycznej a jej konkurencyjność na rynku usług zdrowotnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 359 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Jolanta Świderska", title = "Kreowanie wizerunku placówki medycznej a jej konkurencyjność na rynku usług zdrowotnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "359 - 365" }
-
Wybrane aspekty kreowania wizerunku marki w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 371 - 3772008CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Wybrane aspekty kreowania wizerunku marki w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 371 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Wybrane aspekty kreowania wizerunku marki w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "371 - 377" }
-
Wybrane czynniki wpływające na zachowania e-konsumentów w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 389 - 3982011CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Wybrane czynniki wpływające na zachowania e-konsumentów w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 389 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Wybrane czynniki wpływające na zachowania e-konsumentów w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "389 - 398" }
-
Kryteria analizy społeczności wirtualnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 455 - 4622010CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Marcin Hundert, Kryteria analizy społeczności wirtualnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Marcin Hundert", title = "Kryteria analizy społeczności wirtualnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "455 - 462" }
-
Zmiany w modelach biznesowych przedsiębiorstw internetowych oferujących treści i usługi klientom indywidualnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 463 - 4712010CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Zmiany w modelach biznesowych przedsiębiorstw internetowych oferujących treści i usługi klientom indywidualnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 463 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Zmiany w modelach biznesowych przedsiębiorstw internetowych oferujących treści i usługi klientom indywidualnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "463 - 471" }
-
Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 466 - 4712006CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 466 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "466 - 471" }
-
Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 523 - 5292009CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 523 - 529
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "523 - 529" }