Ewa Flejterska
13 artykuły w 3 czasopismach
-
The traditional and modern system of servicing service customers Opublikowano w: Service Management 2010 / Tom 6 / s. 19 - 282010CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Leszek Gracz, The traditional and modern system of servicing service customers, Service Management, 2010 / Tom 6, s. 19 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska, Leszek Gracz", title = "The traditional and modern system of servicing service customers", journal = "Service Management", issue = "2010 / Tom 6", pages = "19 - 28" }
-
Neuromarketing w analizie procesów podejmowania decyzji dotyczących wyboru marki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 27 - 322008CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Neuromarketing w analizie procesów podejmowania decyzji dotyczących wyboru marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 27 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Neuromarketing w analizie procesów podejmowania decyzji dotyczących wyboru marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "27 - 32" }
-
Szczeciński obszar metropolitalny jako potencjalny biegun wzrostu i rozwoju : (ze szczególnym uwzględnieniem wizerunku metropolii) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 22 / s. 46 - 572008CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Stanisław Flejterski, Szczeciński obszar metropolitalny jako potencjalny biegun wzrostu i rozwoju : (ze szczególnym uwzględnieniem wizerunku metropolii), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 22, s. 46 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska, Stanisław Flejterski", title = "Szczeciński obszar metropolitalny jako potencjalny biegun wzrostu i rozwoju : (ze szczególnym uwzględnieniem wizerunku metropolii)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 22", pages = "46 - 57" }
-
Wiedza jako czynnik determinujący innowacyjność regionu : (ze szczególnym uwzględnieniem województwa zachodniopomorskiego) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 31, cz. 1 / s. 63 - 712009CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Wiedza jako czynnik determinujący innowacyjność regionu : (ze szczególnym uwzględnieniem województwa zachodniopomorskiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 31, cz. 1, s. 63 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Wiedza jako czynnik determinujący innowacyjność regionu : (ze szczególnym uwzględnieniem województwa zachodniopomorskiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 31, cz. 1", pages = "63 - 71" }
-
The usage of multiple dichotomous criteria in preparing marketing strategies Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 2 / s. 67 - 722008CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Leszek Gracz, The usage of multiple dichotomous criteria in preparing marketing strategies, Service Management, 2008 / Tom 2, s. 67 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska, Leszek Gracz", title = "The usage of multiple dichotomous criteria in preparing marketing strategies", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 2", pages = "67 - 72" }
-
The impact of descriptive prospect theory on risk and quality perceived by consumers of services Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 3 / s. 71 - 772008CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Leszek Gracz, The impact of descriptive prospect theory on risk and quality perceived by consumers of services, Service Management, 2008 / Tom 3, s. 71 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska, Leszek Gracz", title = "The impact of descriptive prospect theory on risk and quality perceived by consumers of services", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 3", pages = "71 - 77" }
-
Wrażliwość i emocje : wykorzystanie psychologii w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 132 - 1392009CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Wrażliwość i emocje : wykorzystanie psychologii w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 132 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Wrażliwość i emocje : wykorzystanie psychologii w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "132 - 139" }
-
Działalność szkół językowych z punktu widzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 137 - 1442007CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Działalność szkół językowych z punktu widzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Działalność szkół językowych z punktu widzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "137 - 144" }
-
Transfer wiedzy jako podstawa przewagi konkurencyjnej regionu Opublikowano w: Europa Regionum 2008 / Tom 11 / s. 145 - 1602008CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Transfer wiedzy jako podstawa przewagi konkurencyjnej regionu, Europa Regionum, 2008 / Tom 11, s. 145 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Transfer wiedzy jako podstawa przewagi konkurencyjnej regionu", journal = "Europa Regionum", issue = "2008 / Tom 11", pages = "145 - 160" }
-
Potrzeby konsumentów jako fundament strategii marketingowych usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 146 - 1522006CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Potrzeby konsumentów jako fundament strategii marketingowych usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 146 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Potrzeby konsumentów jako fundament strategii marketingowych usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "146 - 152" }
-
Führende deutsche Premium-Anbieter1 in beratungsintensiven Branchen : Dienstleistungsqualität in Vertrieb und Service Opublikowano w: Europa Regionum 2009 / Tom 12 / s. 157 - 1672009CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Sören Schiller, Führende deutsche Premium-Anbieter1 in beratungsintensiven Branchen : Dienstleistungsqualität in Vertrieb und Service, Europa Regionum, 2009 / Tom 12, s. 157 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska, Sören Schiller", title = "Führende deutsche Premium-Anbieter1 in beratungsintensiven Branchen : Dienstleistungsqualität in Vertrieb und Service", journal = "Europa Regionum", issue = "2009 / Tom 12", pages = "157 - 167" }
-
Europejski Fundusz Społeczny jako szansa rozwoju usług szkoleniowych w Polsce Opublikowano w: Europa Regionum 2007 / Tom 10 / s. 165 - 1792007CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Europejski Fundusz Społeczny jako szansa rozwoju usług szkoleniowych w Polsce, Europa Regionum, 2007 / Tom 10, s. 165 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Europejski Fundusz Społeczny jako szansa rozwoju usług szkoleniowych w Polsce", journal = "Europa Regionum", issue = "2007 / Tom 10", pages = "165 - 179" }
-
Instrumenty marketingowe komercyjnych usług edukacyjnych w świetle teorii Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 265 - 2682008CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Instrumenty marketingowe komercyjnych usług edukacyjnych w świetle teorii, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 265 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Instrumenty marketingowe komercyjnych usług edukacyjnych w świetle teorii", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "265 - 268" }