Przemysław Łukasik
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Impuls Wilsona – Stany Zjednoczone w I wojnie światowej Opublikowano w: Ante Portas. Studia nad bezpieczeństwem 2015 / Numer 1 (4) / s. 45 - 682015CZYSTY TEKST
Przemysław Łukasik, Impuls Wilsona – Stany Zjednoczone w I wojnie światowej, Ante Portas. Studia nad bezpieczeństwem, 2015 / Numer 1 (4), s. 45 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Łukasik", title = "Impuls Wilsona – Stany Zjednoczone w I wojnie światowej", journal = "Ante Portas. Studia nad bezpieczeństwem", issue = "2015 / Numer 1 (4)", pages = "45 - 68" }
-
Between Digital Elections and the Information War : Post-Truth, New Media and Politics in the 21st Century Opublikowano w: Historia i Polityka 2020 / Numer 34 (41) / s. 75 - 922020CZYSTY TEKST
Przemysław Łukasik, Between Digital Elections and the Information War : Post-Truth, New Media and Politics in the 21st Century , Historia i Polityka, 2020 / Numer 34 (41), s. 75 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Łukasik", title = "Between Digital Elections and the Information War : Post-Truth, New Media and Politics in the 21st Century ", journal = "Historia i Polityka", issue = "2020 / Numer 34 (41)", pages = "75 - 92" }
-
Pomiar kapitału marek własnych detalistów Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2015 / Tom 49 / Numer 1 / s. 81 - 882015CZYSTY TEKST
Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski, Pomiar kapitału marek własnych detalistów, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2015 / Tom 49 / Numer 1, s. 81 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski", title = "Pomiar kapitału marek własnych detalistów", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2015 / Tom 49 / Numer 1", pages = "81 - 88" }
-
Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 155 - 1632015CZYSTY TEKST
Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski, Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski", title = "Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "155 - 163" }
-
Postrzeganie ceny jako miernika wartości przez nabywców produktów spożywczych Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2008 / Tom 42 / s. 297 - 3092008CZYSTY TEKST
Przemysław Łukasik, Postrzeganie ceny jako miernika wartości przez nabywców produktów spożywczych, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2008 / Tom 42, s. 297 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Łukasik", title = "Postrzeganie ceny jako miernika wartości przez nabywców produktów spożywczych", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2008 / Tom 42", pages = "297 - 309" }