Bruno Schivinski
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Pomiar kapitału marek własnych detalistów Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2015 / Tom 49 / Numer 1 / s. 81 - 882015CZYSTY TEKST
Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski, Pomiar kapitału marek własnych detalistów, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2015 / Tom 49 / Numer 1, s. 81 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski", title = "Pomiar kapitału marek własnych detalistów", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2015 / Tom 49 / Numer 1", pages = "81 - 88" }
-
Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 155 - 1632015CZYSTY TEKST
Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski, Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski", title = "Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "155 - 163" }