Barbara Bilewicz-Kuźnia
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Zabawa i nauczanie przez zabawę w podstawie programowej i wybranych programach wychowania przedszkolnego Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 4 / s. 13 - 322015CZYSTY TEKST
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Zabawa i nauczanie przez zabawę w podstawie programowej i wybranych programach wychowania przedszkolnego, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 4, s. 13 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Bilewicz-Kuźnia", title = "Zabawa i nauczanie przez zabawę w podstawie programowej i wybranych programach wychowania przedszkolnego", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 4", pages = "13 - 32" }
-
Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działaniu Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 4(31) / s. 101 - 1212015CZYSTY TEKST
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Małgorzata Centner-Guz, Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działaniu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 101 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Bilewicz-Kuźnia, Małgorzata Centner-Guz", title = "Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działaniu", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "101 - 121" }
-
Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society : Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r. Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 2(25) / s. 109 - 1172014CZYSTY TEKST
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society : Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Bilewicz-Kuźnia", title = "Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society : Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "109 - 117" }
-
Fundamentalna wartość zabawy oraz specyfika, rozmaitość i "chwiejność" doboru zabawek pedagogicznych i niepedagogicznych Opublikowano w: Chowanna 2018 / Tom 2 / s. 371 - 3802018CZYSTY TEKST
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Jolanta Karbowniczek, Fundamentalna wartość zabawy oraz specyfika, rozmaitość i "chwiejność" doboru zabawek pedagogicznych i niepedagogicznych , Chowanna, 2018 / Tom 2, s. 371 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Bilewicz-Kuźnia, Jolanta Karbowniczek", title = "Fundamentalna wartość zabawy oraz specyfika, rozmaitość i "chwiejność" doboru zabawek pedagogicznych i niepedagogicznych ", journal = "Chowanna", issue = "2018 / Tom 2", pages = "371 - 380" }