Bożena Pawlak
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Podręcznik obiektem i narzędziem manipulacji : na przykładzie podręczników dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 4 / s. 57 - 692015CZYSTY TEKST
Bożena Pawlak, Podręcznik obiektem i narzędziem manipulacji : na przykładzie podręczników dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 4, s. 57 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Pawlak", title = "Podręcznik obiektem i narzędziem manipulacji : na przykładzie podręczników dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 4", pages = "57 - 69" }
-
Dziecięce poznawania i działanie w kontekście relacji rodziców i nauczycieli Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [1] / s. 59 - 682017CZYSTY TEKST
Bożena Pawlak, Dziecięce poznawania i działanie w kontekście relacji rodziców i nauczycieli , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [1], s. 59 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Pawlak", title = "Dziecięce poznawania i działanie w kontekście relacji rodziców i nauczycieli ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [1]", pages = "59 - 68" }
-
Dylematy nauczających czytania i pisania Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 1 / s. 67 - 782017CZYSTY TEKST
Bożena Pawlak, Dylematy nauczających czytania i pisania, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 1, s. 67 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Pawlak", title = "Dylematy nauczających czytania i pisania", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 1", pages = "67 - 78" }
-
"Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne", red. Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa, Kraków 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [2] / s. 197 - 2012017CZYSTY TEKST
Michał Głażewski, Monika Kowalska, Aleksandra Litawa, Bożena Muchacka, Bożena Pawlak, "Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne", red. Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa, Kraków 2017 : [recenzja], Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [2], s. 197 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Głażewski, Monika Kowalska, Aleksandra Litawa, Bożena Muchacka, Bożena Pawlak", title = ""Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne", red. Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa, Kraków 2017 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [2]", pages = "197 - 201" }