Przemysław Gąsiorek
10 artykuły w 3 czasopismach
-
Education as Cultural Migration : Organic Transformations in the Developmental Knots of Activity Opublikowano w: Forum Oświatowe 2022 / Tom 35 / Numer 2(68) / s. 11 - 272022CZYSTY TEKST
Przemysław Gąsiorek, Beata Zamorska, Education as Cultural Migration : Organic Transformations in the Developmental Knots of Activity , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 11 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gąsiorek, Beata Zamorska", title = "Education as Cultural Migration : Organic Transformations in the Developmental Knots of Activity ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "11 - 27" }
-
Współpraca profesjonalistów z rodzinami zastępczymi - wybrane problemy Opublikowano w: Studia Mazowieckie 2007 / Tom 3 (9) / Numer 2 / s. 61 - 712007CZYSTY TEKST
Przemysław Gąsiorek, Współpraca profesjonalistów z rodzinami zastępczymi - wybrane problemy , Studia Mazowieckie, 2007 / Tom 3 (9) / Numer 2, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gąsiorek", title = "Współpraca profesjonalistów z rodzinami zastępczymi - wybrane problemy ", journal = "Studia Mazowieckie", issue = "2007 / Tom 3 (9) / Numer 2", pages = "61 - 71" }
-
Opinia dorosłych dzieci z rodzin wielodzietnych na temat rodziny pochodzenia Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2020 / Tom 23 / s. 81 - 972020CZYSTY TEKST
Przemysław Gąsiorek, Anna Sobczyk-Gąsiorek, Wanda Śpikowska, Opinia dorosłych dzieci z rodzin wielodzietnych na temat rodziny pochodzenia , Wychowanie w Rodzinie, 2020 / Tom 23, s. 81 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gąsiorek, Anna Sobczyk-Gąsiorek, Wanda Śpikowska", title = "Opinia dorosłych dzieci z rodzin wielodzietnych na temat rodziny pochodzenia ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2020 / Tom 23", pages = "81 - 97" }
-
Konsultacje społeczne w polityce oświatowe : czeskie reformy w latach 1991-2005 na tle zmian w polskim systemie edukacyjnym Opublikowano w: Forum Oświatowe 2017 / Tom 29 / Numer 1(57) / s. 129 - 1462017CZYSTY TEKST
Przemysław Gąsiorek, Konsultacje społeczne w polityce oświatowe : czeskie reformy w latach 1991-2005 na tle zmian w polskim systemie edukacyjnym , Forum Oświatowe, 2017 / Tom 29 / Numer 1(57), s. 129 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gąsiorek", title = "Konsultacje społeczne w polityce oświatowe : czeskie reformy w latach 1991-2005 na tle zmian w polskim systemie edukacyjnym ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2017 / Tom 29 / Numer 1(57)", pages = "129 - 146" }
-
Sprawozdanie z Piątego Międzynarodowego Kongresu ISCAR "Taking a 360º view of the landscape of cultural-historical activity research: The state of our scholarship in practice" Opublikowano w: Forum Oświatowe 2017 / Tom 29 / Numer 2(58) / s. 135 - 1392017CZYSTY TEKST
Przemysław Gąsiorek, Beata Zamorska, Sprawozdanie z Piątego Międzynarodowego Kongresu ISCAR "Taking a 360º view of the landscape of cultural-historical activity research: The state of our scholarship in practice", Forum Oświatowe, 2017 / Tom 29 / Numer 2(58), s. 135 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gąsiorek, Beata Zamorska", title = "Sprawozdanie z Piątego Międzynarodowego Kongresu ISCAR "Taking a 360º view of the landscape of cultural-historical activity research: The state of our scholarship in practice"", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2017 / Tom 29 / Numer 2(58)", pages = "135 - 139" }
-
Znaczenie teorii kulturowo-historycznej dla edukacji : rozważania na temat uczenia się, rozwoju, działalności i kreatywności Opublikowano w: Forum Oświatowe 2012 / Tom 24 / Numer 1(46) / s. 141 - 1582012CZYSTY TEKST
Przemysław Gąsiorek, Maciej Kropiwnicki, Nikolai Veresov, Znaczenie teorii kulturowo-historycznej dla edukacji : rozważania na temat uczenia się, rozwoju, działalności i kreatywności , Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 141 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gąsiorek, Maciej Kropiwnicki, Nikolai Veresov", title = "Znaczenie teorii kulturowo-historycznej dla edukacji : rozważania na temat uczenia się, rozwoju, działalności i kreatywności ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "141 - 158" }
-
Sprawozdanie z Szóstego Międzynarodowego Kongresu ISCAR "Cultural-Historical Activity Reaserch facing crisis contexts: challenges and perspectives", Natal, Brazylia, 30 lipca - 7 sierpnia 2021 Opublikowano w: Forum Oświatowe 2022 / Tom 35 / Numer 2(68) / s. 153 - 1562022CZYSTY TEKST
Przemysław Gąsiorek, Beata Zamorska, Sprawozdanie z Szóstego Międzynarodowego Kongresu ISCAR "Cultural-Historical Activity Reaserch facing crisis contexts: challenges and perspectives", Natal, Brazylia, 30 lipca - 7 sierpnia 2021 , Forum Oświatowe, 2022 / Tom 35 / Numer 2(68), s. 153 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gąsiorek, Beata Zamorska", title = "Sprawozdanie z Szóstego Międzynarodowego Kongresu ISCAR "Cultural-Historical Activity Reaserch facing crisis contexts: challenges and perspectives", Natal, Brazylia, 30 lipca - 7 sierpnia 2021 ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2022 / Tom 35 / Numer 2(68)", pages = "153 - 156" }
-
Prof. Pentti Hakkarainen [nekrolog] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2021 / Tom 33 / Numer 2(66) / s. 157 - 1602021CZYSTY TEKST
Ewa Filipiak, Przemysław Gąsiorek, Beata Zamorska, Prof. Pentti Hakkarainen [nekrolog] , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 2(66), s. 157 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Filipiak, Przemysław Gąsiorek, Beata Zamorska", title = "Prof. Pentti Hakkarainen [nekrolog] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 2(66)", pages = "157 - 160" }
-
4th ISCAR Summer University "Moving with and beyond Vygotsky" Opublikowano w: Forum Oświatowe 2014 / Tom 26 / Numer 2(52) / s. 173 - 1752014CZYSTY TEKST
Przemysław Gąsiorek, 4th ISCAR Summer University "Moving with and beyond Vygotsky" , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 173 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gąsiorek", title = "4th ISCAR Summer University "Moving with and beyond Vygotsky" ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "173 - 175" }
-
Badania nad ekspansywnym uczeniem się : założenia, wnioski i przyszłe wyzwania Opublikowano w: Forum Oświatowe 2012 / Tom 24 / Numer 1(46) / s. 209 - 2662012CZYSTY TEKST
Yrjö Engeström, Przemysław Gąsiorek, Kamila Kempara, Annalisa Sannino, Badania nad ekspansywnym uczeniem się : założenia, wnioski i przyszłe wyzwania , Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 209 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Yrjö Engeström, Przemysław Gąsiorek, Kamila Kempara, Annalisa Sannino", title = "Badania nad ekspansywnym uczeniem się : założenia, wnioski i przyszłe wyzwania ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "209 - 266" }