Maciej Kropiwnicki
4 articles in 3 journals
-
Wielość idei "uniwersytetu" Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 3 (35) / p. 31 - 502006Plain Text
Sarah Guri-Rosenblit, Maciej Kropiwnicki, Wielość idei "uniwersytetu" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 31 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "Sarah Guri-Rosenblit, Maciej Kropiwnicki", title = "Wielość idei "uniwersytetu" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "31 - 50" }
-
Rozwój kulturowy rozumiany w kategoriach dramatu : brakujące ogniwo czy ukryte przesłanie L. S. Wygotskiego? Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 1 (45) / p. 47 - 542009Plain Text
Maciej Kropiwnicki, Nikolai Veresov, Rozwój kulturowy rozumiany w kategoriach dramatu : brakujące ogniwo czy ukryte przesłanie L. S. Wygotskiego? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 1 (45), s. 47 - 54
BIBTEX@Article{ authors = "Maciej Kropiwnicki, Nikolai Veresov", title = "Rozwój kulturowy rozumiany w kategoriach dramatu : brakujące ogniwo czy ukryte przesłanie L. S. Wygotskiego? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 1 (45)", pages = "47 - 54" }
-
Znaczenie teorii kulturowo-historycznej dla edukacji : rozważania na temat uczenia się, rozwoju, działalności i kreatywności Published in: Forum Oświatowe 2012 / Tom 24 / Numer 1(46) / p. 141 - 1582012Plain Text
Przemysław Gąsiorek, Maciej Kropiwnicki, Nikolai Veresov, Znaczenie teorii kulturowo-historycznej dla edukacji : rozważania na temat uczenia się, rozwoju, działalności i kreatywności , Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 141 - 158
BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Gąsiorek, Maciej Kropiwnicki, Nikolai Veresov", title = "Znaczenie teorii kulturowo-historycznej dla edukacji : rozważania na temat uczenia się, rozwoju, działalności i kreatywności ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "141 - 158" }
-
Filozof realnego Published in: ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura 2006 / Numer 1 (12) / p. 155 - 1622006Plain Text
Maciej Kropiwnicki, Tony Myers, Filozof realnego, ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura, 2006 / Numer 1 (12), s. 155 - 162
BIBTEX@Article{ authors = "Maciej Kropiwnicki, Tony Myers", title = "Filozof realnego", journal = "ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura", issue = "2006 / Numer 1 (12)", pages = "155 - 162" }