Dagmara Ratajczak-Parzyńska
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Dydaktyka symbolu w praktyce kształcenia szkolnego Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32) / s. 43 - 582020CZYSTY TEKST
Dagmara Ratajczak-Parzyńska, Dydaktyka symbolu w praktyce kształcenia szkolnego , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 43 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Ratajczak-Parzyńska", title = "Dydaktyka symbolu w praktyce kształcenia szkolnego ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "43 - 58" }
-
Alfabetyzacja wizualna jako wyznacznik kultury wizualnej w rozwoju humanistycznym Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6) / s. 128 - 1482013CZYSTY TEKST
Dagmara Ratajczak-Parzyńska, Alfabetyzacja wizualna jako wyznacznik kultury wizualnej w rozwoju humanistycznym, Studia z Teorii Wychowania, 2013 / Tom 4 / Numer 1 (6), s. 128 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Ratajczak-Parzyńska", title = "Alfabetyzacja wizualna jako wyznacznik kultury wizualnej w rozwoju humanistycznym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 1 (6)", pages = "128 - 148" }
-
Hermeneutyczno-pedagogiczny kontekst dydaktyki symbolu Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2014 / Tom 7 / s. 186 - 1952014CZYSTY TEKST
Dagmara Ratajczak-Parzyńska, Hermeneutyczno-pedagogiczny kontekst dydaktyki symbolu , Kultura i Wychowanie, 2014 / Tom 7, s. 186 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Ratajczak-Parzyńska", title = "Hermeneutyczno-pedagogiczny kontekst dydaktyki symbolu ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2014 / Tom 7", pages = "186 - 195" }