-
(Nie)możliwości kształtowania kompetencji międzykulturowych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej – w poszukiwaniu rozwiązań praktycznych Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 2 / s. 43 - 572017CZYSTY TEKST
Barbara Smoter, Katarzyna Smoter, (Nie)możliwości kształtowania kompetencji międzykulturowych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej – w poszukiwaniu rozwiązań praktycznych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 43 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Smoter, Katarzyna Smoter", title = "(Nie)możliwości kształtowania kompetencji międzykulturowych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej – w poszukiwaniu rozwiązań praktycznych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "43 - 57" }
-
Tabu seksualne w rodzinie i szkole : w poszukiwaniu (nie)obecnych kategorii Opublikowano w: Chowanna 2013 / Tom 2 / s. 145 - 1552013CZYSTY TEKST
Barbara Smoter, Tabu seksualne w rodzinie i szkole : w poszukiwaniu (nie)obecnych kategorii, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Smoter", title = "Tabu seksualne w rodzinie i szkole : w poszukiwaniu (nie)obecnych kategorii", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "145 - 155" }
-
Dzieci peryferii, dzieci pogranicza? : "uperyferyjnianie" Romów jak produkt uboczny polskiej polityki edukacyjnej Opublikowano w: Kultura i Polityka : zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie 2010 / Numer 7 / s. 107 - 1202010CZYSTY TEKST
Barbara Smoter, Dzieci peryferii, dzieci pogranicza? : "uperyferyjnianie" Romów jak produkt uboczny polskiej polityki edukacyjnej , Kultura i Polityka : zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, 2010 / Numer 7, s. 107 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Smoter", title = "Dzieci peryferii, dzieci pogranicza? : "uperyferyjnianie" Romów jak produkt uboczny polskiej polityki edukacyjnej ", journal = "Kultura i Polityka : zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie", issue = "2010 / Numer 7", pages = "107 - 120" }
-
O możliwościach wspomagania szkolnego wychowania seksualnego : między ugruntowaniem tego, co zastane, a włączeniem tego, co nowe Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 1 / s. 9 - 252016CZYSTY TEKST
Barbara Smoter, O możliwościach wspomagania szkolnego wychowania seksualnego : między ugruntowaniem tego, co zastane, a włączeniem tego, co nowe, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 1, s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Smoter", title = "O możliwościach wspomagania szkolnego wychowania seksualnego : między ugruntowaniem tego, co zastane, a włączeniem tego, co nowe", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 1", pages = "9 - 25" }