Joanna Hołub
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Marketing partnerski - nowe pojęcie czy kierunek w ewolucji marketingu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2000 / Tom 2 / s. 133 - 1452000CZYSTY TEKST
Joanna Hołub, Marketing partnerski - nowe pojęcie czy kierunek w ewolucji marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 133 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hołub", title = "Marketing partnerski - nowe pojęcie czy kierunek w ewolucji marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "133 - 145" }
-
Ocena grup strategicznych jako instrument analizy rynku i konkurencji Opublikowano w: Folia Oeconomica Stetinensia 1997 / Tom 4 / s. 143 - 1631997CZYSTY TEKST
Joanna Hołub, Józef Perenc, Ocena grup strategicznych jako instrument analizy rynku i konkurencji, Folia Oeconomica Stetinensia, 1997 / Tom 4, s. 143 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hołub, Józef Perenc", title = "Ocena grup strategicznych jako instrument analizy rynku i konkurencji", journal = "Folia Oeconomica Stetinensia", issue = "1997 / Tom 4", pages = "143 - 163" }
-
Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 491 - 5032012CZYSTY TEKST
Joanna Hołub, Józef Perenc, Anna Szwajlik, Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 491 - 503
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hołub, Józef Perenc, Anna Szwajlik", title = "Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "491 - 503" }