Anna Szwajlik
10 artykuły w 7 czasopismach
-
Postulowane kierunki rozwoju usług reklamowych w województwie zachodniopomorskim Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2007 / Numer 13 / s. 34 - 362007CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Postulowane kierunki rozwoju usług reklamowych w województwie zachodniopomorskim, Gospodarka Rynek Edukacja, 2007 / Numer 13, s. 34 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik", title = "Postulowane kierunki rozwoju usług reklamowych w województwie zachodniopomorskim", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2007 / Numer 13", pages = "34 - 36" }
-
Choosing a strategy of concentration as a basis for building competitive advantage by advertising agencies operating on local markets Opublikowano w: Service Management 2010 / Tom 6 / s. 41 - 492010CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Choosing a strategy of concentration as a basis for building competitive advantage by advertising agencies operating on local markets, Service Management, 2010 / Tom 6, s. 41 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik", title = "Choosing a strategy of concentration as a basis for building competitive advantage by advertising agencies operating on local markets", journal = "Service Management", issue = "2010 / Tom 6", pages = "41 - 49" }
-
Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 3 / s. 61 - 712017CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 3, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik", title = "Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 3", pages = "61 - 71" }
-
Wpływ międzynarodowych przedsiębiorstw reklamowych na rozwój usług reklamowych w Polsce Opublikowano w: Współczesne Problemy Ekonomiczne 2010 / Numer 2 / s. 113 - 1222010CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Wpływ międzynarodowych przedsiębiorstw reklamowych na rozwój usług reklamowych w Polsce, Współczesne Problemy Ekonomiczne, 2010 / Numer 2, s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik", title = "Wpływ międzynarodowych przedsiębiorstw reklamowych na rozwój usług reklamowych w Polsce", journal = "Współczesne Problemy Ekonomiczne", issue = "2010 / Numer 2", pages = "113 - 122" }
-
Kształtowanie produktu oraz oferty usług reklamowych jako sposób dotarcia i zaspokojenia potrzeb na rynku przedsiębiorstw Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 19 / s. 121 - 1322011CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Kształtowanie produktu oraz oferty usług reklamowych jako sposób dotarcia i zaspokojenia potrzeb na rynku przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik", title = "Kształtowanie produktu oraz oferty usług reklamowych jako sposób dotarcia i zaspokojenia potrzeb na rynku przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "121 - 132" }
-
Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 197 - 2062013CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik, Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 197 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik", title = "Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "197 - 206" }
-
Rola agencji reklamowych w tworzeniu zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 238 - 2422007CZYSTY TEKST
Jolanta Lubomska-Kalisz, Anna Szwajlik, Rola agencji reklamowych w tworzeniu zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 238 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Lubomska-Kalisz, Anna Szwajlik", title = "Rola agencji reklamowych w tworzeniu zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "238 - 242" }
-
Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowe Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 44, cz. 2 / s. 307 - 3152009CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 307 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik", title = "Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "307 - 315" }
-
Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 363 - 3722017CZYSTY TEKST
Kamila Słupińska, Anna Szwajlik, Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 363 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Słupińska, Anna Szwajlik", title = "Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "363 - 372" }
-
Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 491 - 5032012CZYSTY TEKST
Joanna Hołub, Józef Perenc, Anna Szwajlik, Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 491 - 503
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hołub, Józef Perenc, Anna Szwajlik", title = "Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "491 - 503" }