Magdalena Małachowska
7 artykuły w 2 czasopismach
-
Specyfika komunikacji marketingowej w klastrze Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 69 - 802012CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Specyfika komunikacji marketingowej w klastrze, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska", title = "Specyfika komunikacji marketingowej w klastrze", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "69 - 80" }
-
Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 29 / s. 113 - 1222013CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska", title = "Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "113 - 122" }
-
2009CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Klastry w czasach kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 191 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska", title = "Klastry w czasach kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "191 - 196" }
-
Komunikowanie w klastrze : wykorzystanie public relations jako instrumentu zarządzania organizacją klastrową Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 94 / s. 191 - 2032012CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Komunikowanie w klastrze : wykorzystanie public relations jako instrumentu zarządzania organizacją klastrową, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 94, s. 191 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska", title = "Komunikowanie w klastrze : wykorzystanie public relations jako instrumentu zarządzania organizacją klastrową", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 94", pages = "191 - 203" }
-
Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 197 - 2062013CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik, Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 197 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik", title = "Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "197 - 206" }
-
Klastry : innowacyjne formy kooperacji MSP Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 24 / s. 244 - 2502008CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Klastry : innowacyjne formy kooperacji MSP, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 24, s. 244 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska", title = "Klastry : innowacyjne formy kooperacji MSP", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 24", pages = "244 - 250" }
-
Kształtowanie więzi i relacji uczestników klastrów opartych na kapitale społecznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 64 / s. 267 - 2792011CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Monika Tomczyk, Kształtowanie więzi i relacji uczestników klastrów opartych na kapitale społecznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 64, s. 267 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska, Monika Tomczyk", title = "Kształtowanie więzi i relacji uczestników klastrów opartych na kapitale społecznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 64", pages = "267 - 279" }