Sebastian Brańka
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 64 / Numer 2 / s. 23 - 302013CZYSTY TEKST
Sebastian Brańka, Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 64 / Numer 2, s. 23 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Brańka", title = "Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 64 / Numer 2", pages = "23 - 30" }
-
The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 105 - 1132017CZYSTY TEKST
Patrycja Brańka, Sebastian Brańka, The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 105 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Brańka, Sebastian Brańka", title = "The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "105 - 113" }
-
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 129 - 1412012CZYSTY TEKST
Patrycja Brańka, Sebastian Brańka, Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Brańka, Sebastian Brańka", title = "Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "129 - 141" }
-
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 451 - 4642013CZYSTY TEKST
Sebastian Brańka, Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 451 - 464
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Brańka", title = "Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "451 - 464" }