Patrycja Brańka
3 articles in 3 journals
-
Marka lokalna na obszarach wiejskich jako narzędzie budowania wizerunku.Perspektywa turystów na przykładzie Ojcowskiego Parku Narodowego i jego okolic Published in: Studia Ekonomiczne : Gospodarka - Społeczeństwo - Środowisko 2025 / Numer 15 / p. 14 - 262025Plain Text
Patrycja Brańka, Marka lokalna na obszarach wiejskich jako narzędzie budowania wizerunku.Perspektywa turystów na przykładzie Ojcowskiego Parku Narodowego i jego okolic, Studia Ekonomiczne : Gospodarka - Społeczeństwo - Środowisko, 2025 / Numer 15, s. 14 - 26
BIBTEX@Article{ authors = "Patrycja Brańka", title = "Marka lokalna na obszarach wiejskich jako narzędzie budowania wizerunku.Perspektywa turystów na przykładzie Ojcowskiego Parku Narodowego i jego okolic", journal = "Studia Ekonomiczne : Gospodarka - Społeczeństwo - Środowisko", issue = "2025 / Numer 15", pages = "14 - 26" }
-
The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland Published in: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / p. 105 - 1132017Plain Text
Patrycja Brańka, Sebastian Brańka, The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 105 - 113
BIBTEX@Article{ authors = "Patrycja Brańka, Sebastian Brańka", title = "The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "105 - 113" }
-
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa Published in: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / p. 129 - 1412012Plain Text
Patrycja Brańka, Sebastian Brańka, Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = "Patrycja Brańka, Sebastian Brańka", title = "Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "129 - 141" }