Irena Ramik-Mażewska
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (i nie tylko) Opublikowano w: Niepełnosprawność 2014 / Numer 14 / s. 29 - 382014CZYSTY TEKST
Irena Ramik-Mażewska, Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (i nie tylko), Niepełnosprawność, 2014 / Numer 14, s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ramik-Mażewska", title = "Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (i nie tylko)", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2014 / Numer 14", pages = "29 - 38" }
-
Everyday Life of Intellectually Disabled Women : a Special Educator’s Perspective Opublikowano w: Opuscula Sociologica 2015 / Numer 1 / s. 59 - 692015CZYSTY TEKST
Irena Ramik-Mażewska, Everyday Life of Intellectually Disabled Women : a Special Educator’s Perspective, Opuscula Sociologica, 2015 / Numer 1, s. 59 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ramik-Mażewska", title = "Everyday Life of Intellectually Disabled Women : a Special Educator’s Perspective", journal = "Opuscula Sociologica", issue = "2015 / Numer 1", pages = "59 - 69" }
-
Od izonomii w stronę alienacji : sytuacja rodzinna dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2008 / Tom 4 / s. 77 - 862008CZYSTY TEKST
Irena Ramik-Mażewska, Od izonomii w stronę alienacji : sytuacja rodzinna dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2008 / Tom 4, s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ramik-Mażewska", title = "Od izonomii w stronę alienacji : sytuacja rodzinna dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2008 / Tom 4", pages = "77 - 86" }
-
"Dzieci ulicy" : problematyka (nie)nowa w pedagogice specjalnej Opublikowano w: Niepełnosprawność 2013 / Numer 12 / s. 101 - 1132013CZYSTY TEKST
Irena Ramik-Mażewska, "Dzieci ulicy" : problematyka (nie)nowa w pedagogice specjalnej, Niepełnosprawność, 2013 / Numer 12, s. 101 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ramik-Mażewska", title = ""Dzieci ulicy" : problematyka (nie)nowa w pedagogice specjalnej", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2013 / Numer 12", pages = "101 - 113" }
-
Czas wolny - refleksje nad niepełnosprawnością Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2001 / Numer 2 (5) / s. 119 - 1232001CZYSTY TEKST
Irena Ramik-Mażewska, Czas wolny - refleksje nad niepełnosprawnością, Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 2 (5), s. 119 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ramik-Mażewska", title = "Czas wolny - refleksje nad niepełnosprawnością", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 2 (5)", pages = "119 - 123" }
-
Jakość życia - jej aspekty w standardach na rzecz ochrony praw osób niepełnosprawnych Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2002 / Numer 1-2 (6-7) / s. 137 - 1432002CZYSTY TEKST
Irena Ramik-Mażewska, Jakość życia - jej aspekty w standardach na rzecz ochrony praw osób niepełnosprawnych, Edukacja Humanistyczna, 2002 / Numer 1-2 (6-7), s. 137 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ramik-Mażewska", title = "Jakość życia - jej aspekty w standardach na rzecz ochrony praw osób niepełnosprawnych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2002 / Numer 1-2 (6-7)", pages = "137 - 143" }