Aleksandra Zahorska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Strategie uczenia się chemii przez uczniów dyslektycznych i bez dysleksji w gimnazjach i liceach oraz ich trudności w rozwiązywaniu zadań z chemii : komunikat z badań Opublikowano w: Niepełnosprawność 2014 / Numer 14 / s. 51 - 652014CZYSTY TEKST
Marek Kwiatkowski, Aleksandra Zahorska, Strategie uczenia się chemii przez uczniów dyslektycznych i bez dysleksji w gimnazjach i liceach oraz ich trudności w rozwiązywaniu zadań z chemii : komunikat z badań, Niepełnosprawność, 2014 / Numer 14, s. 51 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kwiatkowski, Aleksandra Zahorska", title = "Strategie uczenia się chemii przez uczniów dyslektycznych i bez dysleksji w gimnazjach i liceach oraz ich trudności w rozwiązywaniu zadań z chemii : komunikat z badań", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2014 / Numer 14", pages = "51 - 65" }
-
Samodzielne myślenie uczniowskie w rozpoznaniach badawczo-innowacyjnych w dydaktyce chemii Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 2(60) / s. 87 - 1022018CZYSTY TEKST
Małgorzata Bartoszewicz, Aleksandra Zahorska, Samodzielne myślenie uczniowskie w rozpoznaniach badawczo-innowacyjnych w dydaktyce chemii , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 87 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bartoszewicz, Aleksandra Zahorska", title = "Samodzielne myślenie uczniowskie w rozpoznaniach badawczo-innowacyjnych w dydaktyce chemii ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "87 - 102" }