Radosław Dawidziuk
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Jakość kształcenia na Wydziale Menedżerskim Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie w opinii absolwentów Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2013 / Numer 2 (8) / s. 55 - 602013CZYSTY TEKST
Radosław Dawidziuk, Aleksandra Kamińska, Jakość kształcenia na Wydziale Menedżerskim Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie w opinii absolwentów, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2013 / Numer 2 (8), s. 55 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Dawidziuk, Aleksandra Kamińska", title = "Jakość kształcenia na Wydziale Menedżerskim Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie w opinii absolwentów", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2013 / Numer 2 (8)", pages = "55 - 60" }
-
Kariery zawodowe absolwentów Wydziału Menedżerskiego Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie w kontekście ukończonej specjalności Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2014 / Numer 2 (10) / s. 69 - 742014CZYSTY TEKST
Radosław Dawidziuk, Alfreda Kamińska, Kariery zawodowe absolwentów Wydziału Menedżerskiego Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie w kontekście ukończonej specjalności, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2014 / Numer 2 (10), s. 69 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Dawidziuk, Alfreda Kamińska", title = "Kariery zawodowe absolwentów Wydziału Menedżerskiego Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie w kontekście ukończonej specjalności", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2014 / Numer 2 (10)", pages = "69 - 74" }
-
Právny kontext podnikateľskej etiky Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2014 / Numer 1 (9) / s. 77 - 802014CZYSTY TEKST
Radosław Dawidziuk, Mária Marinicová, Právny kontext podnikateľskej etiky, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2014 / Numer 1 (9), s. 77 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Dawidziuk, Mária Marinicová", title = "Právny kontext podnikateľskej etiky", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2014 / Numer 1 (9)", pages = "77 - 80" }
-
Vymedzenie sociálneho manažmentu v sociálnej práci Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2014 / Numer 2 (10) / s. 83 - 872014CZYSTY TEKST
Radosław Dawidziuk, Mária Marinicová, Vymedzenie sociálneho manažmentu v sociálnej práci, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2014 / Numer 2 (10), s. 83 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Dawidziuk, Mária Marinicová", title = "Vymedzenie sociálneho manažmentu v sociálnej práci", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2014 / Numer 2 (10)", pages = "83 - 87" }
-
Google AdWords advertising in higher education marketing Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 123 - 1292012CZYSTY TEKST
Radosław Dawidziuk, Google AdWords advertising in higher education marketing, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 123 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Dawidziuk", title = "Google AdWords advertising in higher education marketing", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "123 - 129" }
-
Definicje społecznego zarządzania w działalności społecznej Opublikowano w: Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie 2014 / Tom 8 / Numer 1-4 / s. 143 - 1522014CZYSTY TEKST
Radosław Dawidziuk, Mária Marinicová, Definicje społecznego zarządzania w działalności społecznej, Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie, 2014 / Tom 8 / Numer 1-4, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Dawidziuk, Mária Marinicová", title = "Definicje społecznego zarządzania w działalności społecznej", journal = "Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie", issue = "2014 / Tom 8 / Numer 1-4", pages = "143 - 152" }
-
Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu uczelni Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 161 - 1682012CZYSTY TEKST
Radosław Dawidziuk, Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu uczelni, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 161 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Dawidziuk", title = "Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu uczelni", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "161 - 168" }