Alina Oczachowska
13 artykuły w 3 czasopismach
-
Młodzież wobec wyzwań współczesności Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 43 - 512017CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Młodzież wobec wyzwań współczesności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 43 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Młodzież wobec wyzwań współczesności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "43 - 51" }
-
Paradygmat usługowy szansą marketingu? Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 65 - 712006CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski, Paradygmat usługowy szansą marketingu?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 65 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski", title = "Paradygmat usługowy szansą marketingu?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "65 - 71" }
-
Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 67 - 812015CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 67 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "67 - 81" }
-
Rola pytań i komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 118 - 1222007CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Rola pytań i komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 118 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Rola pytań i komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "118 - 122" }
-
Marketing przyszłości : kontekst poznawczy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 125 - 1322008CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski, Marketing przyszłości : kontekst poznawczy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 125 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski", title = "Marketing przyszłości : kontekst poznawczy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "125 - 132" }
-
Wartość studiów ekonomicznych dla studentów studiów niestacjonarnych Politechniki Koszalińskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 155 - 1602008CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Wartość studiów ekonomicznych dla studentów studiów niestacjonarnych Politechniki Koszalińskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 155 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Wartość studiów ekonomicznych dla studentów studiów niestacjonarnych Politechniki Koszalińskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "155 - 160" }
-
Sprzedaż osobista w systemie komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 171 - 1772009CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Sprzedaż osobista w systemie komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 171 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Sprzedaż osobista w systemie komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "171 - 177" }
-
Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 239 - 2482010CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 239 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "239 - 248" }
-
Sport i sportowcy w służbie wielkich marek Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 315 - 3302014CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Sport i sportowcy w służbie wielkich marek, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 315 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Sport i sportowcy w służbie wielkich marek", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "315 - 330" }
-
Wybrane elementy komunikatów reklamowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 351 - 3592016CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Wybrane elementy komunikatów reklamowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 351 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Wybrane elementy komunikatów reklamowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "351 - 359" }
-
Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażki Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 367 - 3832012CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 367 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "367 - 383" }
-
Kierunki w rozwoju reklamy telewizyjnej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 417 - 4292013CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Kierunki w rozwoju reklamy telewizyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 417 - 429
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Kierunki w rozwoju reklamy telewizyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "417 - 429" }
-
Młody konsument w świecie emocji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 517 - 5252011CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Młody konsument w świecie emocji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 517 - 525
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Młody konsument w świecie emocji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "517 - 525" }