Dariusz Oczachowski
13 artykuły w 3 czasopismach
-
Paradygmat usługowy szansą marketingu? Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 65 - 712006CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski, Paradygmat usługowy szansą marketingu?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 65 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski", title = "Paradygmat usługowy szansą marketingu?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "65 - 71" }
-
Usługi jako przedmiot procesu poznawczego : sylwetka badacza usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 69 - 762008CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Usługi jako przedmiot procesu poznawczego : sylwetka badacza usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 69 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Usługi jako przedmiot procesu poznawczego : sylwetka badacza usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "69 - 76" }
-
Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 69 - 812010CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 69 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "69 - 81" }
-
"Zyskowny klient" i "natrętna komunikacja" we współczesnym marketingu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 83 - 952015CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, "Zyskowny klient" i "natrętna komunikacja" we współczesnym marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 83 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = ""Zyskowny klient" i "natrętna komunikacja" we współczesnym marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "83 - 95" }
-
Marketing partnerski : prawdy i mity Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 103 - 1112009CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Marketing partnerski : prawdy i mity, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 103 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Marketing partnerski : prawdy i mity", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "103 - 111" }
-
Społeczna odpowiedzialność organizacji : warunki efektywnego wykorzystania w marketingu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 123 - 1292007CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Społeczna odpowiedzialność organizacji : warunki efektywnego wykorzystania w marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 123 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Społeczna odpowiedzialność organizacji : warunki efektywnego wykorzystania w marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "123 - 129" }
-
Marketing przyszłości : kontekst poznawczy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 125 - 1322008CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski, Marketing przyszłości : kontekst poznawczy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 125 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski", title = "Marketing przyszłości : kontekst poznawczy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "125 - 132" }
-
Na korzyść albo na niekorzyść – wykorzystywanie wybranych koncepcji w praktyce marketingowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 135 - 1482014CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Na korzyść albo na niekorzyść – wykorzystywanie wybranych koncepcji w praktyce marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 135 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Na korzyść albo na niekorzyść – wykorzystywanie wybranych koncepcji w praktyce marketingowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "135 - 148" }
-
Zagrożenia dla województwa zachodniopomorskiego w związku z integracją z Unią Europejską 1999 / Tom 5 / s. 147 - 1561999CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Zagrożenia dla województwa zachodniopomorskiego w związku z integracją z Unią Europejską, None, 1999 / Tom 5, s. 147 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Zagrożenia dla województwa zachodniopomorskiego w związku z integracją z Unią Europejską", journal = "None", issue = "1999 / Tom 5", pages = "147 - 156" }
-
Marketing w niełasce : jak zapewnić znaczniejszą pozycję marketerów w przedsiębiorstwie usługowym? Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 155 - 1712011CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Marketing w niełasce : jak zapewnić znaczniejszą pozycję marketerów w przedsiębiorstwie usługowym?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 155 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Marketing w niełasce : jak zapewnić znaczniejszą pozycję marketerów w przedsiębiorstwie usługowym?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "155 - 171" }
-
Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 225 - 2322017CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 225 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "225 - 232" }
-
Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie: poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 457 - 4702013CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie: poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 457 - 470
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie: poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "457 - 470" }
-
Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 475 - 4892012CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 475 - 489
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "475 - 489" }