Monika Zajkowska
10 artykuły w 3 czasopismach
-
Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 107 - 1142016CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 107 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "107 - 114" }
-
Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 210 - 2162009CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 210 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "210 - 216" }
-
Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 213 - 2212010CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 213 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "213 - 221" }
-
How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 265 - 2742017CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 265 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "265 - 274" }
-
Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 275 - 2862012CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 275 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "275 - 286" }
-
Zarządzanie marką w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 315 - 3192008CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Zarządzanie marką w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 315 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Zarządzanie marką w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "315 - 319" }
-
Rola agenta w systemie komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 324 - 3282007CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Rola agenta w systemie komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 324 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Rola agenta w systemie komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "324 - 328" }
-
Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 359 - 3702015CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 359 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "359 - 370" }
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 521 - 5322013CZYSTY TEKST
Tomasz Gutowski, Michał Igielski, Monika Zajkowska, Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 521 - 532
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Gutowski, Michał Igielski, Monika Zajkowska", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "521 - 532" }
-
Wyzwania współczesnego przywództwa w otoczeniu zmian Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 701 - 7102011CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Wyzwania współczesnego przywództwa w otoczeniu zmian, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 701 - 710
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Wyzwania współczesnego przywództwa w otoczeniu zmian", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "701 - 710" }