Joanna Newerli-Guz
10 artykuły w 3 czasopismach
-
Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 29 - 362015CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "29 - 36" }
-
Żywność pochodzenia morskiego jako produkt luksusowy Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 75 - 862014CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska, Żywność pochodzenia morskiego jako produkt luksusowy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska", title = "Żywność pochodzenia morskiego jako produkt luksusowy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "75 - 86" }
-
Analiza rynku przypraw w Polsce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 167 - 1752017CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Analiza rynku przypraw w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Analiza rynku przypraw w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "167 - 175" }
-
Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 223 - 2292010CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 223 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "223 - 229" }
-
Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 223 - 2322012CZYSTY TEKST
Daniel Długosz, Joanna Newerli-Guz, Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 223 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Długosz, Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "223 - 232" }
-
Konsument produktów luksusowych – wybrane zagadnienia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 229 - 2352013CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Konsument produktów luksusowych – wybrane zagadnienia , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 229 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Konsument produktów luksusowych – wybrane zagadnienia ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "229 - 235" }
-
Marka własna produktów żywnościowych na przykładzie przypraw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 259 - 2652009CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Marka własna produktów żywnościowych na przykładzie przypraw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 259 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Marka własna produktów żywnościowych na przykładzie przypraw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "259 - 265" }
-
Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 361 - 3692016CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 361 - 369
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "361 - 369" }
-
Walory ekologiczne jako czynnik budowy przewagi konkurencyjnej na rynku produktów kosmetycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 401 - 4092011CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Walory ekologiczne jako czynnik budowy przewagi konkurencyjnej na rynku produktów kosmetycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 401 - 409
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Walory ekologiczne jako czynnik budowy przewagi konkurencyjnej na rynku produktów kosmetycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "401 - 409" }
-
Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 449 - 4552011CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 449 - 455
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "449 - 455" }