Anita Kijanka
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Miasto przyszłości - miasto ludzi Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 331 - 3422012CZYSTY TEKST
Anita Kijanka, Miasto przyszłości - miasto ludzi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 331 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Kijanka", title = "Miasto przyszłości - miasto ludzi", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "331 - 342" }
-
The role of marketing of higher education institutions in creating the image of cities and regions Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 337 - 3482012CZYSTY TEKST
Anita Kijanka, The role of marketing of higher education institutions in creating the image of cities and regions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 337 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Kijanka", title = "The role of marketing of higher education institutions in creating the image of cities and regions", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "337 - 348" }
-
Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 383 - 3942012CZYSTY TEKST
Anita Kijanka, Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 383 - 394
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Kijanka", title = "Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "383 - 394" }