Mirosław Zalech
15 artykuły w 5 czasopismach
-
Wpływ aktywności zawodowych nauczyciela wychowania fizycznego na recepcję jego wizerunku przez uczniów i przyszłych nauczycieli Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2017 / Tom 56 / s. 10 - 172017CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Wpływ aktywności zawodowych nauczyciela wychowania fizycznego na recepcję jego wizerunku przez uczniów i przyszłych nauczycieli , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2017 / Tom 56, s. 10 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Wpływ aktywności zawodowych nauczyciela wychowania fizycznego na recepcję jego wizerunku przez uczniów i przyszłych nauczycieli ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2017 / Tom 56", pages = "10 - 17" }
-
The meaning of colour in non-verbal communication and in the shaping of a travel agency image Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 1 (17) / s. 65 - 742012CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, The meaning of colour in non-verbal communication and in the shaping of a travel agency image, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 1 (17), s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "The meaning of colour in non-verbal communication and in the shaping of a travel agency image", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 1 (17)", pages = "65 - 74" }
-
Znacznie elementów komunikacji w kształtowaniu relacji uczeń–nauczyciel na zajęciach wychowania fizycznego Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Kultura Fizyczna 2018 / Tom 17 / Numer 1 / s. 105 - 1192018CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Znacznie elementów komunikacji w kształtowaniu relacji uczeń–nauczyciel na zajęciach wychowania fizycznego, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Kultura Fizyczna, 2018 / Tom 17 / Numer 1, s. 105 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Znacznie elementów komunikacji w kształtowaniu relacji uczeń–nauczyciel na zajęciach wychowania fizycznego", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Kultura Fizyczna", issue = "2018 / Tom 17 / Numer 1", pages = "105 - 119" }
-
Narzędzia komunikacji marketingowej wybranych przedsiębiorstw turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 140 - 1472009CZYSTY TEKST
Grzegorz Godlewski, Katarzyna Witkowska, Mirosław Zalech, Narzędzia komunikacji marketingowej wybranych przedsiębiorstw turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 140 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Godlewski, Katarzyna Witkowska, Mirosław Zalech", title = "Narzędzia komunikacji marketingowej wybranych przedsiębiorstw turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "140 - 147" }
-
Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 141 - 1532013CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 141 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "141 - 153" }
-
Strategiczne podejście do budowania wizerunku marki turystycznej miejsc Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 155 - 1662011CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Strategiczne podejście do budowania wizerunku marki turystycznej miejsc, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Strategiczne podejście do budowania wizerunku marki turystycznej miejsc", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "155 - 166" }
-
Wizerunek kompleksu Xenos Hotels na Zakynthos (Grecja) wśród polskich turystów i jego znaczenie w procesie segmentacji oraz rekomendacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2013 / Numer 1 (21) / s. 175 - 1882013CZYSTY TEKST
Patrycja Kunikowska, Mirosław Zalech, Wizerunek kompleksu Xenos Hotels na Zakynthos (Grecja) wśród polskich turystów i jego znaczenie w procesie segmentacji oraz rekomendacji, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2013 / Numer 1 (21), s. 175 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Kunikowska, Mirosław Zalech", title = "Wizerunek kompleksu Xenos Hotels na Zakynthos (Grecja) wśród polskich turystów i jego znaczenie w procesie segmentacji oraz rekomendacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2013 / Numer 1 (21)", pages = "175 - 188" }
-
Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez klientów ryzyko związane z organizacją podróży Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 215 - 2282014CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez klientów ryzyko związane z organizacją podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 215 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez klientów ryzyko związane z organizacją podróży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "215 - 228" }
-
Polityka turystyczna na szczeblu lokalnym : zakres, zadania, działania, determinanty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 293 - 3042010CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Polityka turystyczna na szczeblu lokalnym : zakres, zadania, działania, determinanty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 293 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Polityka turystyczna na szczeblu lokalnym : zakres, zadania, działania, determinanty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "293 - 304" }
-
Personel w działalności agroturystycznej jako gwarancja jakości świadczonych usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 295 - 3022008CZYSTY TEKST
Grzegorz Godlewski, Mirosław Zalech, Personel w działalności agroturystycznej jako gwarancja jakości świadczonych usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 295 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Godlewski, Mirosław Zalech", title = "Personel w działalności agroturystycznej jako gwarancja jakości świadczonych usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "295 - 302" }
-
Informacja jako element promocji miasta i regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 7 / s. 373 - 3822006CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Informacja jako element promocji miasta i regionu, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 373 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Informacja jako element promocji miasta i regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "373 - 382" }
-
Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 411 - 4212012CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 411 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "411 - 421" }
-
Wydarzenia sportowe jako element promocji miast Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 413 - 4222010CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Wydarzenia sportowe jako element promocji miast , Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 413 - 422
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Wydarzenia sportowe jako element promocji miast ", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "413 - 422" }
-
Obiekty kultu religijnego w kształtowaniu turystycznego wizerunku miejsca Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 65 / s. 437 - 4462011CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Obiekty kultu religijnego w kształtowaniu turystycznego wizerunku miejsca, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 65, s. 437 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Obiekty kultu religijnego w kształtowaniu turystycznego wizerunku miejsca", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 65", pages = "437 - 446" }
-
Znaczenie wizerunku miejsc w kreowaniu popytu turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 83 / s. 549 - 5612012CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Znaczenie wizerunku miejsc w kreowaniu popytu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 83, s. 549 - 561
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Znaczenie wizerunku miejsc w kreowaniu popytu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 83", pages = "549 - 561" }