Emilia Smolak-Lazano
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Inbound marketing jako model komunikacji rynkowej: podejście analityczne i wskaźniki skuteczności Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 29 / s. 147 - 1572013CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Emilia Smolak-Lazano, Inbound marketing jako model komunikacji rynkowej: podejście analityczne i wskaźniki skuteczności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 147 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan, Emilia Smolak-Lazano", title = "Inbound marketing jako model komunikacji rynkowej: podejście analityczne i wskaźniki skuteczności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "147 - 157" }
-
Social media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumers Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 147 - 1612012CZYSTY TEKST
Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano, Social media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 147 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano", title = "Social media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumers", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "147 - 161" }
-
The marketing of ideas of think tanks as the communication strategy on the political arena Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 495 - 5102012CZYSTY TEKST
Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano, The marketing of ideas of think tanks as the communication strategy on the political arena, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 495 - 510
BIBTEX@Article{ authors = " Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano", title = "The marketing of ideas of think tanks as the communication strategy on the political arena", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "495 - 510" }