Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Orientacja na klienta w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 23 - 332012CZYSTY TEKST
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Orientacja na klienta w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 23 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz", title = "Orientacja na klienta w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "23 - 33" }
-
Wymagania turystów wobec produktu agroturystycznego : studium empiryczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 233 - 2472012CZYSTY TEKST
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Wymagania turystów wobec produktu agroturystycznego : studium empiryczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 233 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz", title = "Wymagania turystów wobec produktu agroturystycznego : studium empiryczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "233 - 247" }
-
Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 305 - 3132013CZYSTY TEKST
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 305 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz", title = "Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "305 - 313" }